צרכנות

סלון פינתי

הסלון מהווה חדר מרכזי בבית שאליו מגיעים אורחים ובני הבית. הוא מיועד לאירוח מבקרים אשר נחשפים אליו כמעט עם הכניסה לבית. משום היותו חלל "ציבורי" רוצים בעלי הבית לעצבו על פי טעמם וצרכיהם. בין היתר, הם מעוניינים לבחור רהיטים אשר נועדו לשימושים שונים. מטבע הדברים, פינת הישיבה והשולחן הינם הרהיטים המרכזיים ותופסי הנפח מכל האחרים. בחירת הסלון נעשית על פי מידות החדר, צורתו, המיקום שלו ביחס לנוף או ביחס לגינה הצמודה ועוד.

בחדר מלבני בעל שטח מצומצם ניתן למקם סלון פינתי בין 2 ושלושה מושבים. כאשר המושב הגדול יותר יוצמד לקיר הארוך. בחדר מלבני גדול יותר ניתן להניח דגם דומה עם 3 ו 4 מושבים. במקום מרווח כזה ניתן להוסיף אופציות שונות דוגמת שזלונג בעל מבנה ארגונומי בצד שמאל או ימין (בהתאם למיקום המושב). עליו ניתן לפשוט רגליים ולהשתרע מול הטלוויזיה או לצורך קריאת ספר וכדומה. ניתן לבחור סלון פינתי שחלק מהמושבים בו או כולם מתכווננים,

מרבית מערכות הישיבה מיוצרות מעץ אבל ניתן למצוא גם כאלו שמשלבים בהם מתכות נאות. במקרים רבים, העץ הינו מעובד אבל נבחר מסוגי עץ דוגמת: אורן, אלון, מהגוני, טיק בורמזי ועוד הנחשבים כעצים המתאימים לייצור רהיטים. טיק בורמזי, למשל, יקר, יחסית, ושימוש בו מייקר את הרהיט. ניתן לבחור ריפוד בדרגות קושי שונות. יש כאלו אליהם שוקעים ויש אחרים עם רכות ספוג בינונית. כריות הגב, לרוב, נשלפות ודו צדדיות. עושים שימוש בבדי ריפוד מגוונים המגיעים בשלל צבעים והדפסים בהם: עור, דמוי עור, בדים סינטטיים רחיצים, כותנה ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סלון פינתי מודרני הוא בעל מפרט מתקדם המספק נוחות מרבית ליושבים עליו. מדובר על אלמנטים שונים דוגמת: מערכת קפיצים מתחת למושבים המאפשרת ישיבה נוחה, רגלי רהיט בגובה רב כדי להשאיר מרווח גבוה ליושבים ולאפשר ניקוי יעיל מתחת וכדומה. מומלץ לכל מי שרוצה לרכוש סלון פינתי, לערוך סקר שווקים הכולל חיפוש  באתרי יצרנים וספקים, הגעה אל החנות כדי לראות מקרוב את הרהיט, וכמובן, בדיקת מחירים. מומלץ לרכוש את הרהיט בחנות רהיטים עם מוניטין.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח