צרכנות

עורך דין פלילי

עורך דין פלילי מייצג חשודים בעבירות פליליות, נאשמים שכבר הוגשו נגדם כתבי אישום בבית הדין ועוד. כל חשוד עובר תהליך ארוך מהיום בו עולות החשדות מולו והוא מוזמן לחקירה, ועד לרגע בו הוא מופיע לבית המשפט על מנת לטעון לחפותו. בכל התהליך הזה מומלץ שהוא יהיה מיוצג על ידי עורך דין פלילי מקצועי בעל ידע וניסיון. החשיבות הרבה נוגעת לנושאים שונים. מדבר על ייעוץ לקראת חקירה, הדרכה לגבי מה לומר או לא לומר בה, הקלה בתנאי מעצר, שחרור ממעצר עד תום ההליכים, מניעת רישום פלילי כבר בראשית הדרך ועוד שפע של מטלות אותן ניתן לבצע עבור הלקוח.

לא תמיד מבשילים חשדות לכתבי אישום. במקרים רבים (במיוחד במקרים של העלמות מס אבל לא רק)  יכול עורך דין פלילי להגיע להמיר אישום פלילי לקנסות. יש מקרים, בהם ניתן להגיע לעסקאות טיעון לפני דיון משפטי וגם במהלכו. הכול תלוי בנסיבות המקרה וחומרת העבירות. עבירות פליליות הן מגוונות. חלקן כלכליות והמוגדרות כעבירות צווארון לבן, יש עבירות המתה, אונס ועברות מין אחרות, שוחד, רכוש, אלימות במשפחה ועוד. על עבירה קשה יהיה קשה להגיע לעסקת טיעון, אבל כבר היו דברים מעולם.

החוק קובע עונשים מקסימאליים על העבירות אבל שופט יכול להקל או להחמיר בהתאם לראיות, לאלמנטים אחרים אליהם הוא נחשף בבית משפט ולשיפוטו. עורך דין פלילי יכול לייצג בצורה מעוררת כבוד את הנאשם, לטעון טיעונים בזכותו, להביא המלצות טובות עליו, למצוא תקדימים משפטיים הפועלים לטובתו ועוד. המטרה היא להוכיח כי הוא אינו אשם, שנקלע לנסיבות שונות, לבקש להתחשב בנסיבות מקלות, במצב נפשי ומשפחתי ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל הקלה בעונש תתרום לו רבות בהווה ובעתיד. הפחתה בתקופת מאסר, המרת עונש מאסר לעבודות שירות, מעצר בית ועוד הן הקלות משמעותיות. הן יכולות לסייע למחיקת אישום פלילי ולגרום לכך שהלקוח יירצה את העונש הקל, יחסית, שהוטל עליו ולצאת לדרך חדשה. מומלץ לשכור שירותי עורך דין בעל מוניטין אשר יש לו את הידע והניסיון המצטברים המגיעים מטיפול בעשרות לקוחות שנאשמו בעבירות פליליות.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח