צרכנות

משלמים על ניקוי ספות מקצועי

מרגישים שבזמן האחרון לא ממש נעים לכם לשבת על הספה? אולי היא מלאת פירורים של במבה, שתן של חתולים או שיש עליה כתמים מסתוריים שאי אפשר להסתיר? במקרה זה, אל תמהרו לקנות ספקה חדשה, כי לפעמים שירותי ניקוי ספות הוא כל מה שאתם צריכים. לפיכך, אם הספה שלכם לא נראית במיטבה, זה הזמן להתעניין בשירותים של מקצוענים.

אז כמה זה עולה?

מחיר לניקוי ספות משתנה בהתאם לסוג הספה – עור או בד. לא פעם, ניקוי של ספת עור יכול לעלות ב-50 או 100 שקלים יותר. כמו כן, המחיר תלוי גם בגודל הספה. לדוגמה, ניקוי של כורסת עור יכול לעלות כ-80 שקלים, בעוד ניקוי של ספה בעלת 3 מושבים יכול לעלות כ-350 שקלים. כמובן, המחירים יכולים להשתנות בהתאם לתקופה. כך למשל, לקראת החגים ניתן לקבל מחירי מבצע זולים יותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דברים שכדאי לדעת על ניקוי ספות וריפודים

אם אתם מעוניינים לבצע ניקוי ספות וריפודים, חשוב לקרוא לחברה מקצועית. מעבר לכך, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת על התהליך:

  • ניקוי מותאם – את ניקוי הספות והריפודים מתאימים לפי סוג הריפוד. כך, ניקוי ספת בד יהיה שונה מניקוי ספה שהריפוד שלה עשוי מעור.
  • ניקוי ידני ובמכונה – כדי להשיג את תוצאת הניקוי הטובה ביותר, מבצעים המקצוענים ניקוי משלוב באמצעות מכונה, לצד ניקוי ידני. כך ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר.
  • מה כולל השירות – שירות ניקוי ספות כולל מגוון רחב של פעולות: הסרה של כתמים עקשניים במיוחד, שטיפה ייעודית במכונה, ניקוי בעזרת הזרקה של חומר נוזלי ועוד.
  • מתי כדאי לבצע את הניקוי – ניקוי יסודי של הספה מומלץ לבצע אחת לשנה לפחות. כך תוכלו לשמור על מראה ספה טבעי ונקי.

לנקות את הספה או לקנות ספה חדשה?

אחת השאלות הבולטות יותר ששואלים עצמם רבים היא האם כדאי להיפטר מהספה המלוכלכת או להשקיע בניקיונה? ובכן, גם אם אתם אוהבים להתחדש ברהיטים לבית, כשמדובר בספות, כדאי לחשוב שוב. ראשית, לא פעם מחירה של הספה עלול להיות יקר יחסית לניקוי – כמה אלפי שקלים לעומת מאות שקלים לעבודת ניקוי אחת. שנית, לא פעם לספה המשפחתית יש ערך נוסטלגי ומשפחתי. אולי קיבלתם את הספה בירושה או שהיא מתנה ליום חתונתכם. כך או כך, לא תרצו לוותר עליה בקלות. ושלישית, בואו נודה באמת: אנחנו אוהבים להתרווח על הספה הישנה והמוכרת, עם כל השקעים והפגמים הקלים שבה. אז אנו מוכנים להשקיע ולהזמין שירותי ניקוי ספות.

תגובה אחת

Back to top button