מבזקיםפוליטי / מדיני

אבי גבאי לנשיא המדינה: אף אחד לא בחר בנתניהו כדי שיפגע בדמוקרטיה

יו"ר העבודה, אבי גבאי הגיע הבוקר (שלישי) יחד עם חברי סיעת מפלגת העבודה להמליץ על ח"כ בני גנץ, על מנת שיקבל מנדט להרכיב את הממשלה.

בפתח דבריו אמר גבאי: "כמו כל עם ישראל אנחנו מאחלים החלמה מהירה לנחמה רעייתך.

"אנחנו ממליצים על בני גנץ כמי שירכיב את הממשלה. אנחנו מודעים לסיטואציה הפוליטית ומבינים שזה לא יקרה אבל זה מה שציפינו וקיווינו שיקרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"העובדה שאדם יהיה רה"מ מעל 10 שנים היא לא נכונה למדינת ישראל ולשום ארגון. יחד עם זאת, העם החליט.
מאז הבחירות שוחחתי עם הרבה אנשים שבחרו בנתניהו מכל מני סיבות, אף אחד לא בחר בנתניהו כדי לצמצם את הדמוקרטיה בישראל. יש שתי סוגיות גדולות, הדמוקרטיה והמצב הכלכלי. *אף אחד לא קיבל מנדט לפגוע בדמוקרטיה בישראל. אנחנו כאופוזיציה נעמוד באתגר בשנים הקרובות.

"בנושא הכלכלי, אנחנו לפני תקופה לא טובה של גרעון בתקציב אחד הדברים שבבואך להעניק את המנדט צריך להדגיש לאנשי ז'בוטינסקי שלא ישכחו את חמשת הממים."

ח"כ טל רוסו: "הייתי בטקסים ועדכוני הנשיא בבית הזה ועכשיו יש כאן שינוי פוזיציה. החלטתי לשרת את המדינה בשדה הפוליטי. נשארנו חיילים של המדינה. אחרי הבחירות האחרונות צריך לשקם את השיח לשיח משקם ומאחד וזה אתגר לכולם בתקופה הקרובה."

ח"כ איציק שמולי: "אני מדבר אליך גם כאבא, זאת חוויה אחרת לחלוטין. אני דואג שלילד שלי יהיה טוב יותר לחיות כאן. אני בא לכאן עם תחושה של חשש וחרדה מפני הבאות, לא מדרך הימין אלא משכרון הכח ואבדן המעצורים והתחושה שהכל מותר. אני יודע שז'בוטינסקי אמר דברים חכמים "הרעל הנורא ביותר היא התחושה שהכל מותר". רצוי להיות עם חופשי בארצנו, אבל לפעמים לא אם אתה ערבי, אישה או משתייך לקהילת הלהטב. הנאמנות למדינה הופכת לנאמנות עיוורת לשלטון. אם אתה מעז לחשוב או לומר אחרת אתה מוצא מעבר למרחב הלגיטימיות. אני לא מהמוותרים. אני מתכוון להיאבק על האמת שלי, שלנו. נכונה לנו קדנציה כואבת במובנים של איזונים ובלמים והגבלת הכח מול מי שחושב שהדמוקרטיה היא שלטון הרוב. אני מקווה שעל הדבר הזה נצליח לשמור מכל משמר בקדנציה הקרובה."

צילום: מארק ניימן לע"מ

18 תגובות

  1. אתר וויימת האתר של ידיעות לא התבייש לשקר לקיראיו על חקירה שנפתחת נגד נתניהו. מנהלי האתר אשמח לבשקות אתכם בדלק קר אולי כך תרגעו משרשרת שקרים נגד ביביהו

  2. רוב?
    על איזה רוב מדברים כאן ובכלל.
    שתי מפלגות שוות במספר המנדטים.
    לזו שפותחת ת'תחת שלה בתנוחה של תפילה מוסלמית, נדבקים כל הדרעקס המוכרים, אלה שמנצלים את הרוב האמיתי עד סחיטה, אלה מרקדני הבולשוי והקזאצ'וק ואלה מהאפסים הכחלוניים.
    מספיק לשקר.

  3. מר גיא מפלג. פלג מעריץ 12 אתה צריך להתבייש כל העם ראה את אברמוביץ שאומר שאם יריב יבחר נתניהו יש עוד שנה בכלא. אתה בושה לפחות אל תכחיש מה אמר החבר האנטישמי שלך הגיע הזמן שחבורת שרצים כמוכם שתתחילו לסקר בצורה אובייקטיבית כמו ערוץ 11 את האמת ורק את האמת אני שמח שבסקר האחרון בוחרי הליכוד בשפילו אתכם עד עפר שני שליש מהעם מתעבים אתכם ושליש מצפה שתמשיכו בהפמת השקר אבל גם הם יודעים שאתם חבורת שקרנים שמייסמת את תפיסתם לכן אני רוצה חוק חסינות והחלפת מערכת משפטית להגונה יותר

  4. שמאפשרים לנו להתבטא ולא מסננים אותנו כדוגמת ווינט רואים כמה אנשי ימין לעומת שמאל ברשתות

  5. צודק אחי נראה בכלל שהליכוד שתל אותו. אדם שבמו ידיו הרס מפלגה שלמה. לשיאו הגיע שזרק את הזונה הפוליטית

  6. פשששששששש ענק. כמה קיבל גבר. 15 שנה על רצח וויי. לא שמעתי על זה אבדוק בחדשות של עריץ 12

  7. גנץ לא צריך לבנות על סיטואציה של אחרי נתניהו אני אומר לאנשי שמאל תרגיעו סער לא פחות אטרקטיבי בין בוחרי הימין בחירות לא יהיו ואיש ימין ימשיך לשלוט. עריץ 12 זה מסר גם לכם

  8. אתה שייך להיסטוריה תפסיק לאכול חינם אתה לא מועיל לכלום הפכת את המפלגה שלך לכיתה בבית ספר יסודי תפסיק לבלבל את המוח לך הבייתה

  9. עד מתי עד מתי תבינו שהשמאל במדינת ת"א כבר לא רלוונטי אתם גוף בלי ראש אבי גבאי תתבייש לך את אדן רדוד וחסר תועלת הרסתה את השריד האחרון של מפלגת העבודה במקום לפרוש ולתת למפלגה להשתקם אתה מלכלך על ראש הממשלה שבעוד 1000 שנה לא תגיע לציפורן מרגלו של ביבי שמאלנים נימחקתם מהמפה הפוליטית תפנימו

  10. גבאי ריסק את מפלגת העבודה, נראה לי שהוא היה סוס טרויאני, נשלח לרסק את המפלגה. והוא הצליח בגדול, המשימה בוצעה מפלגת העבודה מרוסקת לגמרי. רות סוף!!!

  11. בכיינים תתבכינו כמו נמושות. ביבי מלך הדמוקרטיה, מלך ישראל, וקרוב לודאי האיש הכי חכם בעולם.

  12. מישהו שוב גנב בחירות ,כמו בבחירות 2015,וכל זה כדי שלא יועמד למשפט לכן הקדים את הבחירות .

  13. מפלגת העבודה,שכחה מהיא קבלה של צו הבוחר.
    זה יותר משלושה עשורים אינה משלימה עם תוצאות הבחירות וממשיכה להתבכיין.
    הגיע זמן שתחדל!!!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח