מבזקיםצבא וביטחון

המטה ללוחמה בטרור מזהיר: איום חמור למימוש פיגועי טרור בסיני

באגף הקונסולרי במשרד החוץ חוששים כי חרף אזהרת המסע החמורה של המטה ללוחמה בטרור, לפיה נמשך האיום החמור למימוש פיגועי טרור נגד תיירים בסיני, לרבות ישראלים, בטווח הזמן המיידי וקריאתו לכל הישראלים השוהים שם לצאת לאלתר מהאזור ולשוב ארצה, אזרחים ישראלים יחליטו בכל זאת בחופשת הפסח לבקר בסיני.

מנהלת המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ, סיירה שלשום במעבר הגבול למצרים ונפגשה עם מנהל המעבר במקום.

אילוסטרציה. צילום: Pixabay

ביוזמת משרד החוץ הוצבו במקום פרסומים מאירי עיניים , בעברית ובערבית ,המזהירים את האזרחים הישראלים מלשאת בכליהם חפצים העלולים לסבך אותם עם רשויות החוק במצרים כגון: קליעים, מצלמות רכב, רחפנים, סמים (בכלל זה קנאביס רפואי) ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האזרחים הישראלים נקראים להישמע להנחיות הרשויות במקום ולנקוט במשנה זהירות על מנת להימנע ככל האפשר מהסתבכויות מיותרות, בארץ זרה.

צילום: דוברות משרד החוץ
צילום: דוברות משרד החוץ

2 תגובות

  1. כל שנה כל פעם מחדש מספרים אותם סיפורים,וממשיכים לרדת לסיני.ונכון מאוד שימו זין וסעו כל יום מחרטטים אותנו פה הממשלה הזאת ממציאים שקרים על ימין ושמאל בלי לשים חשבון לאף אחד חוץ מלתחת של עצמם סעו תטיילו ושימו זין

  2. מה יש לחשוש? שבמעבר הגבול יחתימו כל אחד שיוצא לסיני, שהוא מודע לסכנות ושהוא אדון לעצמו. מדינת ישראל לא צריכה להציל אף אדם, שנכנס לאזור מסוכן, למרות האזהרות החוזרות ונישנות!

Back to top button