מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "אמליץ על נתניהו, אבל לא נוותר על העקרונות שלנו"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן אמר הערב (שני) כי הוא ימליץ מחר לנשיא המדינה על בנימין נתניהו להקמת הממשלה. ליברמן הבהיר כי אינו תומך בממשלת אחדות ואמר כי מדינה הולכת לממשלת אחדות רק בשעת משבר, ביטחוני או כלכלי. "ממשלת אחדות מקימים סביב נושא מסויים אחרת זו ממשלת שיתוק" אמר ליברמן.

ליברמן התייחס לחוק הגיוס ואמר כי החוק עבר ביולי 2018 בקריאה ראשונה ואפשר להחיל עליו דין רציפות. "לא ראיתי שהחרדים עשו משבר בקריאה הראשונה למרות שלא תמכו בו. אנחנו לא המצאנו שום דבר. אין פה עיזים במשא ומתן הקואליציוני. נקפיד על קוצו של ידו ונדרוש להעביר את החוק בדיוק באותו הנוסח" ציין ליברמן.

עוד הוסיף "נתמוך בחוק פסקת ההגברות רק לאחר שחוק הגיוס יאושר בכנסת בקריאה שנייה ושלישית. אני אומר לנתניהו אישית שלא אחתום עד שאראה בעיניים את ההסכם הקואליציוני עם החרדים." ליברמן הבהיר כי "אם צריך ללכת לאופוזיציה או לבחירות חדשות אנחנו מוכנים. אנחנו בטח רוצים לחזור למשרד הביטחון ולמשרד הקליטה אבל לא נוותר על העקרונות שלנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנושא הביטחוני אמר שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן כי "מדיניות הביטחון זהו חלק מהותי עבורנו. אני עזבתי את משרד הביטחון בגלל מחלוקת. אנחנו דרשנו הכרעה וראש הממשלה רצה ללכת בדרך של הסדרה. מי שמסתכל מה שקורה עם חמאס, הטילים לא עפו במקרה לתל אביב ולשרון. כל תוספת חשמל הולכת למחרטות ולייצור רקטות. כל התוספות האלה יאפשרו לחמאס לייצר 2 רקטות ביום שבסוף יגיעו לתחנת הכוח בחדרה. אם מישהו חושב שניתן לחיות עם זה…. אנחנו נסתדר עם זה אבל אני יודע שאגיע עם ראש הממשלה להסכמה, אבל זה גם התנאי שלנו לכניסה לממשלה."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח