צרכנות

בתי מלון בהרצליה – הוטלז

מחפשים אחר אזור יוקרתי ליד חוף ים מגניב במרכז הארץ כדי לבלות בו חופשה נהדרת? נראה כי עליכם לבחור בעיר הרצליה, יש בתי מלון בהרצליה מסוגים שונים, שמתוכם בטוח תצליחו למצוא את זה שמתאים לכם. הרצליה זוהי עיר אלגנטית עם סגנון ואווירה שכנראה אינכם מורגלים בהם, פינות רומנטיות לזוגות אוהבים וחופי ים נדירים. יש שם גם מרינה רומנטית למדי, מבחר של מסעדות ומגוון יפה של פאבים וקניוני יוקרה – רובם ככולם במרחק פסיעה ממתחם החוף של העיר.

מדוע דווקא הרצליה?

כולנו נמצאים בלחץ תמידי, עם עומס שממשיך לגדול, ודאגות אין קץ. בימים כאלו הצורך בחופשה זועק וההכרח בניקוי ראש הוא הכרח אמיתי. לא מעטים מאיתנו נזקקים להטענת מצברים לקראת השיבה לשגרה. כדאי לעשות מאמצים כדי לצאת לחופשה – אם זה אומר לסיים את כל המטלות בבית ואם זה אומר להגיש מראש בקשת יציאה לחופשה מהמעסיק. כך או אחרת – הרצליה היא המקום שאתם מחפשים לחופשה מושלמת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרצליה היא המקום לנופש בסטייל

הרצליה היא לא רק מקום יוקרתי ואלגנטי, אלא גם מקום בעל רוח צעירה, המתאים לאנשים צעירים בנפשם וברוחם. הרצליה מזמינה לחוויה רומנטית במרינה ולבילויים תוססים בלילה – שכן אף אחד לא יוכל להכחיש שהרצליה מתגאה בחיי הלילה הסוערים שבה. העיר תארח אתכם לחוויית קניות בלתי נשכחת במרכזי קניות ובחנויות יוקרתיות. תוכלו גם לבקר בחופי ים נקיים ומסודרים ביותר. בתי מלון בהרצליה שוכנים על הטיילת הנהדרת שלאורכה של העיר, וכן במרינה.

מרינה הרצליה כמוקד אטרקציה תיירותית

מרינה הרצליה, שהוקמה בשנת 1995, משמשת כמקום עגינה לסירות ויאכטות רבות עד מאוד. זוהי המרינה הגדולה של ישראל, בה ניתן למצוא יאכטות ענק השייכות לעשירי עולם, לצידן של יאכטות צנועות יותר. בסמוך למרינה תמצאו קניון נחמד, כמו גם מסעדות ובתי קפה רבים למדי. המרינה מהווה מרכז ספורט ימי ותיירות די פעיל. במרינה פועלים גם בתי ספר לשייט, בהם לומדים שייטים חובבים.

הרצליה כבירת היי-טק ישראלית

הרצליה היא מאזור ההיי-טק הפעילים יותר בישראל ופועלות בו חברות תוכנה מצוינות ולצידן קרנות הון סיכון נפלאות. זהו אזור היי-טק המשלב בו גם בתי קפה טובים ומסעדות מעולות. מחוץ לשעות העבודה המתישות, האזור משמש גם מוקד בילויים בשעות הלילה.

הרצליה – יש גם מלונות

הרצליה, שוכנת לחופי הים התיכון, וכך גם המלונות שבה, הניצבים לאורך הטיילת הארוכה. הרצליה אמנם אינה עתירת מלונות כשכנתה, תל אביב, אולם המלונות שכן נמצאים בה הם ברמה מעולה – מרביתם מלונות בדירוג חמישה כוכבים המשרתים נופשים המרחיקים עד להרצליה לפגישות עבודה או פשוט לנופש.

הרצליה היא אבן שואבת לאוהבי חופשות אמיתיות, ולא בכדי: חופה ים יפהפיים, מסעדות גורמה ובארים במבחר מעניין הם רק חלק ממה שהעיר מציעה ומה שהופך כל חופשה בהרצליה לחוויה שלא במהרה תישכח.

הכתבה באדיבות אתר https://www.hotelzil.co.il

Back to top button