צרכנות

אביב באילת: כך תצאו לחופשה מפנקת בעונה הכי נכונה בשנה

רשת מלונות פתאל מציגים:

מזל טוב, הצלחתם לעבור את החורף בשלום! לאט לאט כבר מתחילים להרגיש התחממות נעימה, המעילים מתקפלים בחזרה לארון ויש תחושה של חופש באוויר. זהו בדיוק הזמן המושלם לתפוס את המטוס הראשון ולנחות היישר בעיר הנופש של ישראל.

בזכות הדילים
לפני שהקיץ יסמן את אותותיו, יש לכם הזדמנות מעולה להזמין חופשת אביב במחירים משתלמים וחמים במיוחד. חפשו ברשת דילים לאילת ובחרו את המלון שלכם לחופשה האידיאלית.
בין אם אתם מעוניינים בנופש משפחתי במלון מסוג הכל כלול או בנופש זוגי אינטימי במלונות ספא או בוטיק למיניהם, תוכלו לכוון את הדילים המבוקשים בהתאם ולמצוא את המלון המתאים ביותר עבורכם.
אם אתם אנשים ספונטניים שפחות אוהבים לתכנן ומעדיפים לחיות לפי הקצב של הרגע האחרון, גם עבורכם קיימים מבחר דילים בלעדיים למהירי החלטה במחירים משתלמים ובמלונות איכותיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, כדי לחסוך בזמן יקר ובעלויות מיותרות, תוכלו לחפש דילים לאילת כולל טיסות וליהנות מחבילה אחת משתלמת המציעה מלון וטיסות הלוך ושוב במחיר אחיד.

בדיוק בטמפרטורה המושלמת
ידוע שהשמש אוהבת את אילת ומבלה בה רוב ימות השנה, אך אם אתם רוצים לתפוס אותה במיטבה, מומלץ להדרים לחופשה בימים אלו ממש. אילת מושלמת באביב ואפשר לטייל ברחבי העיר כשבחוץ חמים ונעים ולהתפנק מהחופים המושלמים, מבלי להרגיש שהחום תכף ימיס אתכם.

לפי התחזית, מצפה לנו אביב נעים במיוחד, כך שיהיה חבל לפספס אותו באילת.
כמובן שתוכלו לשלב את כל הפינוקים במלונות וליהנות מטיפולי ספא, סתלבט בבריכה ועוד.

חופשה בראש שקט
זה הרי לא סוד שביולי – אוגוסט אילת עמוסה במשפחות ובתיירים. זה כמובן נחמד ונפלא לראות אנשים מסביב, אבל אלו מכם המחפשים דווקא חופשה שקטה במינון הנכון, יוכלו למצוא את השלווה בחופשת האביב.

לחיי האטרקציות
הגעתם לאילת באביב. כאמור, מזג האוויר נוח ונעים ואין את עומס יולי אוגוסט החביב.
נצלו את העניין וצאו לחוות אטרקציות ופעילויות שהכי כיף לחוות עם כל המשפחה בעיר הנופש של ישראל, למשל:  המצפה התת ימי, טרקטורונים במדבר, חוות הגמלים, סקייט פארק, טיולי ג'יפים, סאפ, שייט, ריף הדולפינים, לייזר טאג, אקסטרים במים ועוד אינספור חוויות שיעשירו לכם את החופשה.

אם אתם פחות בעניין של אטרקציות בהרכב משפחתי ואתם מעוניינים לצאת לחופשה זוגית רומנטית, תוכלו למצוא פעילויות נוספות שיתאימו במיוחד עבורכם, כמו למשל: צלילה משותפת, טיולים רגליים, מצנחי הים האדום, החלקה על הקרח, הגן הבוטני ועוד.

אל תפספסו את השופינג
אין כמו שופינג. אבל בעיקר אין כמו שופינג נעים ללא מע"מ!
נצלו את העובדה שאתם באילת במזג אוויר מושלם וצאו למתחמי הקניות הסובבים את העיר, וביניהם: קניון מול הים, מתחם ביג, לה בולבארד, מתחם רד, סופר ברנדס ועוד.

אז לפני שמתחילה העונה החמה, אל תפספסו את האביב בעיר הנופש האולטימטיבית והיכנסו להזמנת חופשה אביבית במלונות פתאל באילת . לפחות 5% למזמינים אונליין באתר!

Back to top button