חדשות הארץמבזקים

מסתמן: שביתת אסירי חמאס לקראת סיום, יוכנסו טלפונים ציבוריים

מסתמן כי הושגה פשרה בין מדינת ישראל לבין אסירי חמאס בנוגע למיסוך קליטת הטלפונים הסלולריים בבתי הכלא, שהובילה לשביתת רעב מצד האסירים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת הפלסטינים ישראל תתקין בתאים טלפונים ציבוריים.

תת גונדר רמי עובדיה, מפקד כלא מעשיהו לשעבר התייחס לדיווח על הפשרה המסתמנת בראיון לתוכנית קלמן-ליברמן ברשת ב' ואמר כי הוא בוש ונכלם על כך שישראל מנהלת משא ומתן עם חמאס על תנאי האסירים ויותר מכך על הפשרה בין הצדדים. לדבריו התקנת טלפונים ציבוריים לא יפתרו את הבעיה.

הוא הסביר כי מיסוך קליטת הטלפונים הסלולריים נועדה למנוע מהאסירים יצירת קשר עם גורמים על מנת להמשיך בפעילות טרור מתוך כותלי הכלא. לטלפונים הציבוריים אמנם תהיה האזנה אך כמו בעולם הפשע, הם ימצאו תוך זמן קצר שיח באמצעות קודים ושפה שיקח זמן לשירות בתי הסוהר לפענח ופעילות הטרור מצד האסירים תימשך, בדיוק מה שניסו למנוע באמצעות המיסוך שבעקבותיו החלה שביתת הרעב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף תת גונדר עובדיה כי ישנו חשש שהאסירים ימשיכו להבריח טלפונים סלולריים ואם לא יהיה מיסוך פעילותם תימשך. הוא מדגיש כי על פי חוק מותר לבצע על האסירים חיפוש אך לא בתוך גופם. אם אסיר יכניס כרטיס סים לקיבה שלו אין דרך לשב"ס למנוע זאת.

אילוסטרציה. צילום: דוברות שב"ס

תגובה אחת

  1. תמיד אבל תמיד ישראל נכנעת לאוייב,
    נכנענו לטורקים עם המרמרה,
    נכנענו לחמאס בכל הטרור שלהם כלפינו,
    נכנענו לאסירי החמאס, נכנעים לאבו מאזן,
    נכנעים לאו"ם, בקיצור נכנעים לכל אוייבינו.

Back to top button