מבזקיםצבא וביטחון

הממשלה אישרה את פתיחת תערוכת "צה"ל שלנו" בירושלים

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הביא היום לאישור הממשלה את פתיחת תערוכת "צה"ל שלנו" בירושלים בעלות כוללת של 8 מיליון ש"ח

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו נחליט היום על פתיחת תערוכת ״צה"ל שלנו״ בירושלים. התערוכה תציג לציבור את תרומתו הכבירה של צה"ל למדינת ישראל ולביטחונה. אנחנו חולקים כבוד לצה"ל ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר בבירתנו ירושלים. אני מזמין את אזרחי ישראל לבוא ולהשתתף בתערוכה הזאת, ואת ילדי ישראל להתרשם כפי שהתרשמתי אני לפני כמה שנים."

רה"מ נתניהו החליט בשבועות האחרונים על פתיחתה המחודשת של תערוכת "צה"ל שלנו" שהוצגה לראשונה בחולון במסגרת חגיגות ה- 70 למדינת ישראל. לאור הצלחתה ובעזרת המימון הממשלתי האמור, התערוכה תפתח בשנית בירושלים, וזאת כדי לחשוף אותה לכמה שיותר מבקרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התערוכה תציג את ההתפתחות הטכנולוגית של צה"ל, את יחידותיו ואת מורשת הקרב שלו, ותוצג באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. התערוכה תכלול הצגה של כלל הזרועות והפיקודים של צה"ל, תציג את ספר ערכי צה"ל ותכלול עמדת יזכור.

משרד הביטחון, באמצעות צה"ל, יוביל את פתיחת התערוכה בשיתוף משרד ראש הממשלה, משרד הביטחון, המשרד לירושלים ומורשת, משרד התרבות והספורט, משרד החינוך, המשרד לשוויון חברתי, ועיריית ירושלים.

תגובה אחת

Back to top button