מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: "שם לבחורה 3 מייל היא מעולפת…אתה יכול לאנוס אותה"

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יניב בן עוז בגין סחר בסמים ויבוא סם מסוכן מסוג GBL המוכר גם כ"סם אונס", ונגד אסף דולינסקי וליאור ציוני בגין סיוע ליבוא סם מסוכן, יבוא סם מסוכן והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

על פי כתב האישום, בינואר 2019 קשרו הנאשמים קשר יחד עם סוכני משטרה סמויים להשיג סם מסוכן מסוג GBL הידוע כ"סם אונס" בכמות של 4 ליטר ממדינה באירופה במטרה לייבא אותו בהמשך לישראל. במסגרת זו, בדקו הנאשמים באתרי אינטרנט בהם ניתן לרכוש את הסם. לאחר שנתקלו בבעיות בהזמנת הסמים דרך האינטרנט יצרו קשר עם סוחר סמים מקומי בברלין על מנת לרכוש סם מסוכן מסוג GBL בכמות של ליטר, ופעלו על מנת לייבא אותו לישראל. בנוסף בדקו הנאשמים אפשרות ל"הגדיל" את כמות הסמים ונעצרו בהמשך. במעשיהם המתוארים לעיל ייבאו הנאשמים סם מסוכן לישראל וסייעו לייבא סם מסוכן לישראל וכן החזיקו הנאשמים בסם מסוכן מסוג GBL.

בנוסף כנגד הנאשם יניב בן עוז הוגשו שבעה אישומים נוספים בגין סחר בסמים מסוכנים מסוגים שונים. בין השאר הסביר הנאשם לסוכן על פעולותיו של "סם האונס": "…אין זכר בדם זה הבעיה של המשטרה תמיד להוכיח ששמו סם האונס…אתה שם לבחורה 3 מייל היא מעולפת…אתה יכול לאנוס אותה … ואז כשהיא מתעוררת והיא הולכת למשטרה…אין כלום זו מילה מול מילה…".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

3 תגובות

  1. מאסר עולם למי שנמצא אשם בסחר, כוונה לסחר, הברחה, יצור או כוונה לשימוש בסם אונס, כולל החזקה.
    סם אונס גרוע מרצח ושפל ביותר.

  2. חלאת המין האנושי, חרא על אמא שלך
    שהפליצה מסריח כמוך, מעניין מה היית
    מרגיש אם היו אונסים את אחותך, יא
    זבל מרושע.

Back to top button