טכנולוגיהמבזקים

"בראשית 2 יוצאת לדרך": צפו במסר של מוריס קאהן לעם ישראל

לאחר התרסקות החללית 'בראשית' רגע לפני הנחיתה על הירח הודיע הערב (שבת) שהמיליארדר מוריס קאהן, המכהן כנשיא עמותת SpaceIL כי "החללית בראשית 2 יוצאת לדרך חדשה".

מהתעשייה האווירית נמסר הערב כי "התעשייה האווירית היא מוקד ידע לאומי בתחומי החלל והלווינות ומשמשת כבית החלל של מדינת ישראל. אנו גאים בתרומתנו להישגי החללית בראשית שהגיעה למפתן הירח. נשמח להיות חלק ממשימות חלל נוספות בשיתוף Spaceil ובהובלתו של מר מוריס קהאן."

בהודעה מצולמת שפורסמה הערב על ידי SpaceIL אמר מוריס קהאן, "לעם ישראל, יש לי הודעה בשבילכם. לאור התמיכה הרבה שקיבלתי מכל העולם על הפרויקט הזה, אני החלטתי להוביל פרויקט חדש – בראשית 2. המשימה שאנחנו התחלנו אני מקווה שאנחנו נשלים, זה המטרה שלי. והמסר שלי שיהיה לנוער, אם בהתחלה זה לא הולך צריך לקום מחדש ולהשלים אותו וזה מה שאני עושה וזה מה שרציתי למסור לכם הערב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מוריס קאהן מודיע על בראשית 2 – SpaceIL

צילום: SpaceIL

8 תגובות

  1. כל הכבוד זה הדרך הנכונה גם עם נכשלים צריך להמשיך קדימה בכל הכוח ולא לבתור בשם אופן יש כוח והצלחהו

  2. רועי ….. אחייני האהוב…. תודה לך מר קאהן מקרב לב על תרומתך על הקמת "בראשית" 1…..אי הגעתו למפתן הירח העציב אותו מאד………וראה זאת משום מה "ככישלונו" האישי…….ושוב תודה לך ולצוות שהקים את החללית 1 שלא הרימו ידיים וממשיכים הלאה לפרויקט הבא בראשית 2..אין ספק שזה יעודד את רוחו ושל כלנו……רועי יראה שיש המשך ועתיד ולעולם לעולם לא להרים ידיים.

  3. תודה רבה רבה , למר מוריס קאהן , על ההתמדה בפיתוח אמצעים לחקר היקום ; הנחיתה על הירח , מהווה רק את ההתחלה של חקר היקום , שדורש אמצעים טכנולוגיים מתקדמים רבים מאוד .

Back to top button