בידורמבזקים

הרשת רועשת: חילופי המהלומות בין המחנות – המפסידים והמנצחים

הלילה (רביעי) הזדרז יו"ר מפלגת "כחול לבן" בני גנץ, שהסתמך על תוצאות מדגמי ערוצי החדשות שהציגו פער גדול למפלגתו על מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו, לשאת נאום ניצחון סוחף שהלהיב את ההמון תוך קריאותיהם "הו הא מי זה בא ראש הממשלה הבא"… כשבסיומו אף התחבק גנץ עם שותפיו לפיד, בוגי ואשכנזי. אך אט אט עם חלוף הזמן התברר שהשמחה הגיעה מהר מידי וכך גם ההצהרות על הרכבת הממשלה הבאה בראשותו.

ככל שהתחילו לזרום תוצאות האמת התבררה התמונה האמיתית ולאחר ספירת 97% מקולות הבוחרים הפער בין המפלגות הצטמצם לשוויון של 35 מנדטים לכל אחת מהמפלגות ופער גדול לגוש הימין על פני גוש המרכז-שמאל.

נתניהו הגיע לפנות בוקר למטה המפלגה בתל אביב כשהוא בצמוד לרעייתו שרה, ונשא את נאום הניצחון שלו. "אני נרגש מאוד בלילה הזה. זה לילה של ניצחון אדיר. זהו הישג דמיוני, הישג כביר ובלתי נתפס מול תקשורת מגוייסת בתנאים בלתי אפשריים והליכוד גדל באופן דרמטי. הציבור נתן בי אמון בפעם החמישית, ואמון גדול יותר. על פי המדגמים גוש הימין בהנהגת הליכוד ימשיך להוביל את מדינת ישראל". אמר ראש הממשלה נתניהו והודיע כי כבר החל בשיחות עם השותפות הטבעיות של הליכוד על מנת להרכיב את הממשלה הבאה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבוקר גנץ כבר הבין שמיהר עם נאום הניצחון שלו ואמר בצאתו מביתו בראש העין, "זה בוקר חדש, אנחנו מתעוררים לדיווחי אמת שהולכים ומתפתחים. זה הישג היסטורי. מעולם לא קמה מפלגה כל כך גדולה בכל כך מעט זמן. העם מדבר אלינו ומבקש דרך אחרת. אני באתי לעשר שנים, זה רק הבוקר הראשון. יש עוד הרבה עבודה. עד עכשיו הפתענו, תמתינו לסוף היום".

ברשת האינטרנט, לאחר נאומי הניצחון של שני ראשי המפלגות החלו גולשים, בעיקר תומכי ראש הממשלה נתניהו לפרסם תגובותיהם לדרמה הפוליטית שהתחוללה בין המחנות הלילה ולהפסד של מפלגת "כחול לבן". מצאנו הרבה תגובות מצחיקות מאוד, חלקן ציניות וחלקן ניסו לעודד את המפסידים.

אז, אספנו את התגובות וכך זה נראה ברשת…

קרדיט: רץ ברשת

קרדיט: נריה יצחקוב
קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: רץ ברשת

קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: אבי דהן
קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: רץ ברשת
קרדיט: רץ ברשת

14 תגובות

  1. הכל טוב ויפה, העם בחר בשניהם, מנדט לפה או לשם אבל הבחירה נעשתה ועכשיו רוצים לראותם יחדיו בלי טגו – רק טובת המדינה, כמו שנראית ממשלת הימין עם החרדים – לא תשטר לנו מדינה. רוצים ממשלת אחדות לאומית בלי אגו.

  2. גנץ באופוזיציה הוא ישחק וימאס .גם ככה הוא היה רמטכ"ל אימפוטנטי. לך הביתה גנץ לך לצבוע ולעשות ביעור חמץ ותשרוף את הצוות שלך

  3. אים גנץ היה מתמודד לבד בלי הקרציה והשחצן לפיד ..יש מצב שהיה מביא 40 מנדטים .מה לעשות לפיד הפיל אותו .וטוב שזה כך אז תאכלו חמוצים.

  4. גנץ הטיפש, כל הזמן, כל הזמן, "החיבוקים" המטופשים שכביכול באים להראות עד כמה הוא "חברי", עד כמה הוא "אוהב" את שותפיו למפלגה הטיפשית שהוא הקים. הם "מתחבקים" בעיגול, ברביעייה, ויוצאים במחול…. מפלגת "קומדיה של טעויות". זה השם המתאים להם בשבתם באופוזיציה של רביעיית הכשלונות גנץ-לפיד-בוגי-אשכנזי. חבורת מטומטמים.

  5. אני לא המעריץ של ביבי פשות אן משהו שמטעים יותר מימנו לרושות הממשלה מי לפיד זבל ימכור את המדינה השאר הרמטכלים הם צרכים להשטפשף בפוליטיקה השלושה הרמטכלים יכול להיות אבל לא אחשב ובלי לפיד

  6. הייתי עוזב את הארץ אבל בדיוק צריך לקבל מכונית חדשה וחוץ מזה יש לי כרטיסים לנופש בתאילנד טוב אולי אחרי שנחזור.. נורא רע פה..

  7. אפשר לקרא לי גם בבון אבל נראה לי שמסוכן לדמוקרטיה יותר מחמיא. .בנפול אויבך אל תשמח פשוט תצחק…

  8. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Back to top button