טיוליםמבזקים

חופי איגוד ערים כינרת: ערוכים לפתיחת עונת הרחצה ב-12 באפריל

באיגוד ערים כינרת ורשות הכינרת, מברכים על עונת חורף גשומה שמילאה את הכינרת ונערכים לפתיחת עונת הרחצה ב- 12 באפריל ולקליטת המוני הנופשים הצפויים לפקוד את חופי הכינרת בפסח הקרוב. באיגוד נערכים לקליטת נופשים גם ביום הבחירות אשר יחול ב- 9.4 יחד עם זאת מדגישים כי ביום זה לא יינתנו שירותי הצלה בחופי הרחצה.

החופים השקטים של איגוד ערים כינרת: חוקוק צפון, מפרץ אמנון, כינר, דוגית, גולן, צאלון, כורסי, לבנון, חלוקים, גופרה, צינברי, ברינקי ושקמים.

צילום: רשות הכינרת

גם בעונת הרחצה 2019 יתופעלו חופי איגוד ערים כינרת כחופים שקטים. החלטה אשר נתקבלה על ידי מועצת איגוד ערים כינרת, בשנת 2018, על מנת להפוך את חופי הכינרת לחופים שקטים, ללא השמעת מוסיקה, מיושמת ללא פשרות בחופים, על מנת להמשיך ולחזק את המגמה שהחלה שנה שעברה, להחזיר את המשפחות לכינרת ולשנות את תרבות הנופש בכינרת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברשות הכינרת ובאיגוד ערים כינרת ממשיכים לשתף פעולה עם משטרת ישראל על מנת להבטיח את השמירה על השקט בחופי הכינרת. משטרת ישראל, תפעל ותסייע ל'יחידת משמר הסביבה כינרת' ולצוותים בחופים, באכיפה ובשמירה על הסדר הציבורי וזאת בנוסף למאבטחים ולסדרנים אשר יוצבו מטעם איגוד בחופים. כוחות האבטחה והשיטור יפעלו בנוסף לטיפול ברעש, גם בכל הקשור להקמת אוהלים. הציבור מתבקש לשים לב לשילוט בחופים ולהקים אוהלים רק באזורים המותרים.

שירותי הצלה בחופי הכינרת. צילום: רשות הכינרת

גם פרויקט "כינרת בטוחה" של המשרד לביטחון פנים והמועצות האזוריות גולן ועמק הירדן, אשר הושק בעונה שעברה, מתרחב בעונת הרחצה 2019 לשלב ב', עם הצבתן של מצלמות אבטחה גם בחופים צינברי, ברניקי ושקמים. עם סיומו של שלב זה, יקושרו המצלמות החכמות, למוקד השליטה והבקרה של רשות הכינרת בצמח, ויצטרפו לשבעת החופים, כולל החופים חלוקים, לבנון, כורסי ודוגית שכבר מהווים חלק ממערך הבקרה שהסתיים בשלב א' של הפרויקט. המוקד מתופעל בימי שיא עונת הרחצה, על ידי מוקדנים 24/7, בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל, על מנת להבטיח את השמירה על הסדר והביטחון האישי של הנופשים בחופים.

במקביל בוצעו בחופי איגוד ערים כינרת, במהלך החורף, עבודות תחזוקה שוטפות של מבני השירותים והמלתחות, תחזוקה שוטפת של תחנות השאיבה לביוב, הקמת מצללות חדשות, חידוש שילוט, גיזום בטיחותי, כיסוח צמחיה והרמת נוף, צביעת שערים ומתקנים, הוספת שולחנות פחים ומתקני גחלים ועוד ועוד.

צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת

עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כינרת וראש המועצה האזורית עמק הירדן, אומר: "מאז הקמתו המבורכת, שינה איגוד ערים כינרת את המציאות סביב הכנרת. עיקר הפעילות של האיגוד הינה ללא ספק, המהלך המשמעותי של הפיכת חופי האיגוד לחופים שקטים והחזרת החופים לציבור ולמשפחות, בפעילות עם משטרת ישראל ההופכת את הכינרת למקום אחר ומעניקה אופציות בילוי שונות לכל מי שגר במדינת ישראל. אני מעריך שגם השנה נראה עלייה במספר המשפחות שיבואו לנפוש באגם הלאומי".

צילום: רשות הכינרת

דנה בכר, מנהלת אגף מנהלת הכינרת ברשות הכינרת מציינת, כי צוותי ההפעלה ברשות הכינרת נערכים לקראת חג הפסח הקרב. הרשות מתגברת את מצבות פועלי הניקיון, מצבות המאבטחים והסדרנים ונערכת עם כוחות פיקוח אכיפה והסברה מתוגברים, על מנת להמשיך ולאפשר חוויית נופש איכותית, נקיה, בטוחה ושקטה בחופי הכינרת. אנו מזמינים את הציבור להגיע לנפוש בכינרת כחולה ומלאה ובברכת עונת רחצה נעימה ובטוחה לכולם!".

Back to top button