צרכנות

טיפים כיצד ניתן למנוע סתימה באמבטיה

אחד הרגעים הכיפיים והמהנים ביותר שכל אחד מאתנו מחכה לו בסוף יום ארוך ומתיש, הוא להגיע אל חדר המקלחת ולהתפנק עם אמבטיה ריחנית ומרגיעה. אין ספק כי אמבטיה זה בילוי מהנה ומרגיע במיוחד, האווירה של השקט וניחוחות הנעימים משרים ביחד על הגוף רוגע שגם לאחר יום קשה במיוחד – האמבטיה היא זו שיכולה לסייע רבות להתחדשות האנרגיות שהיו חסרות.

אך מה קורה כאשר יום אחד אתם מגיעים הביתה כשכל הדרך חלמתם על הרגע המרגיע באמבטיה הנעימה, וברגע שאתם פותחים את הדלת הצפת מים גדולה במיוחד ממתינה לכם בתוך האמבטיה וגם על הרצפה. באותו הרגע כל התכניות שלכם קורסות באחת, ואין מנוס אלא להזמין שירותי ביובית מקצועיים לצורך טיפול הבעיה וחזרה לשגרה כמה שיותר מהר.

מהם הדרכים למניעת סתימה באמבטיה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סתימה המתרחשת בחדר האמבטיה היא מטרד מעצבן במיוחד. ביחוד אם מדובר על סתימה שמגלים אותה בתחילת הבוקר או לאחר יום עבודה ארוך ומתיש במיוחד. ברגע אחד המקום הרגוע עבורכם בחלל הבית הפך להיות המקום המלוכלך, מתיש ואפילו מעט מסריח.

סתימה באמבטיה מעידה על לכלוך רב שנצבר בדפנות הצנרת המובילים את המים מהאמבטיה, ישירות אל חלקי הביוב המרכזיים שנמצאים עמוק בתוך האדמה. כאשר מתרחשת סתימה באחד מחלקי הצנרת שדרכם המים עוברים, המים אינם יכולים לרדת באופן תקין במורד הצנרת וכך הם עולים חזרה למעלה על פני האמבטיה – וכמובן מביאים איתם המון לכלוך וריח לא נעים כמו שיש בכל ביוב.

כדי להימנע מבעיות סתימה באמבטיה, חשוב להקפיד על תחזוקה נכונה ושמירה על פתח הצנרת דרכו יורדים המים. לרוב בעיות הסתימות באמבטיה מתרחשות משערות המצטברות בדפנות הצנרת, כך ששערות רבות עלולות לגרום מעין פקק באחד מחלקי הצנרת וכך המים לא יוכלו להתנקז בצורה תקינה. על כן, מומלץ להקפיד בכל עת בזמן השימוש באמבטיה על רשת ייעודית שתונח על גבי פתח הצנרת בתו האמבטיה, כך שכל השערות הנופלות יעצרו על הרשת ולא ייפלו ישירות אל תוך הצנרת.

כיצד מטפלים בבעיות סתימה בצנרת הבית

ישנם מקרים בהם נוצרות סתימות מטרידות באמבטיה בגלל סיבות נוספות, ולא רק בגלל לכלוך או שערות המצטברות בדפנות הצנרת. לדוגמה, כאשר מדובר על צנרת ישנה המותקנת בבתים הקיימים מעל עשרים או שלושים שנה – לרוב אלו צנרות ישנות ובלויות ביותר, כך שהלכלוך שהצטבר במהלך השנים בצנרת וגורם לסתימה נובע משומנים ומשקעים שונים שהצטברו במהלך הזמן.

בין אם מדובר על בעיה של סתימות בצנרת בגלל לכלוך, או צנרת ישנה ובלויה הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיות אלו היא באמצעות חברת אינסטלציה מקצועית ואיכותית. חברה כזו מתמחה בכל בעיות הצנרת, כך שהאבחון הראשוני של הבעיה הוא הדבר המרכזי שיש לעשות. במידה ומדובר בסתימה בגלל לכלוך, ניתן לפתור את הבעיה לטווח הארוך ובקלות באמצעות מכשירים מיוחדים הפותחים את הסתימה וכך מנקזים את כל המים העודפים שהצטברו.

לא מתקנים לבד – יתרונות שירותי אינסטלציה שכדאי להכיר

במידה והבעיה מורכבת יותר והסתימה נובעת בגלל צנרת ישנה, חשוב לבדוק את עמידות הצנרת בפני פעולות פתיחת סתימות כך שהפעולה עצמה לא תזיק יותר לצנרת שכבר בלויה. חלודה, שברים וסדקים רבים מעידים על צנרת בלויה, על כן שירותי אינסטלציה לתושבי תל אביב או כל עיר אחרת בארץ יוכלו לספק את המענה האיכותי והטוב ביותר לפתרון בעיית הסתימה בצנרת, תוך שמירה על מצב הצנרת הקיימת וללא נזקים משמעותיים נוספים העלולים להיגרם לצנרת ישנה ובלויה.

 

Back to top button