חדשות הארץמבזקים

"המשטרה מנסה לטייח, די להסתרה ודי להשתקה – מדובר בפיגוע"

בעקבות התחזקות החשד כי אירוע הדריסה ביום שלישי בלילה בשער יפו היה פיגוע, פונה עו"ד חיים בלייכר, המייצג את הפצועים מטעם ארגון חוננו בדרישה לפתוח בחקירה ולעצור את המחבלים. בדבריו מסביר עו"ד בלייכר כי מי ששמע את עדותו של הפצוע, מבין שמדובר באופן חד משמעי בפיגוע, ולא בתאונת דרכים כפי שהמשטרה מנסה לטייח.

בדבריו, אומר עו"ד בלייכר כי "מדובר באירוע שהרכב עולה על מדרכה, דורס שני בחורי ישיבה, ואחרי שהוא דורס אותם, הוא חוזר ברוורס אחורה ומנסה לדרוס אותם שוב. שני המחבלים יורדים בצעקות ובקללות בערבית ומתחילים להכות את הפצוע שלא מצליח לברוח. אם זה לא פיגוע אז מה זה פיגוע?".

"אנחנו יודעים שנעצר לפחות חשוד אחד ועל פי השמועות הוא שוחרר. המשטרה מנסה לטייח ולהגיד שמדובר בתאונת דרכים. תאונת דרכים זה לא!" מדגיש עו"ד בלייכר בדבריו. "אני לא יודע מה המשטרה חקרה את המחבל, אבל אני יודע מה הפצוע מספר. הפצוע מספר שהוא שכב שם פצוע ולא יכול לעשות כלום, והם באים ומכים אותו. אנחנו מזועזעים מניסיון הטיוח" הוסיף עו"ד בלייכר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד בלייכר מוסיף לבקר את התנהלות המשטרה, ואומר "אנחנו לא יודעים בשביל מי המשטרה עובדת – האם היא עובדת בשביל האזרח והביטחון שלנו או בשביל אינטרסים אחרים. אנחנו דורשים עכשיו חקירה, מעצר של המחבלים והתייחסות לאירוע כפיגוע טרור לכל דבר. אם זה לא ייעשה, זאת תהיה פגיעה בביטחון של כולנו. די להשתקה ודי להסתרה הזאת".

כמו כן, אתמול (רביעי) שלח עו"ד בלייכר מכתב למפקד מחוז ירושלים, בו הוא מבקש שהמחבלים ייחקרו בחשד לניסיון רצח, וכן "חקירת ימ"ר ושב"כ ועצירת סייענים ומעלי טרור נוספים".

נזכיר כי פיגוע הדריסה התרחש בלילה שבין שלישי לרביעי, סמוך לשער יפו בירושלים, מול פארק טדי בעיר. שני בחורי הישיבה עמדו על המדרכה וחיכו שהרמזור האדום יתחלף, כאשר לפתע הגיח לעברם רכב ובו שני בני מיעוטים, עלה על המדרכה ופגע בהם. לפי עדות אחד הפצועים, נסע הנהג לאחור וניסע לדרוס אותם שנית. משלא הצליח יצאו שני המחבלים מהרכב, היכו את הפצועים, בעטו בהם ולאחר מכן נמלטו מהמקום.

אברהם ארנד בן 28, שנפצע כתוצאה מפיגוע הדריסה ומאושפז עדיין בבית החולים, תיאר את האירועים. "ירדנו בשער יפו אתמול בלילה, אני וחבר שלי. ירדנו בירידה, הגענו ליד הרמזור של שער יפו, ואז הגיע רכב.. נכנס בנו, נפלנו על הרצפה".

ארנד הוסיף ותיאר, כיצד חזר הרכב לפגוע בהם שנית, ומשלא הצליח יצאו המחבלים מהרכב והכו בהם "אחר כך עשה רוורס לנסות עוד פעם. אחר כך יצאו מהרכב (המחבלים), כשהיינו על הרצפה, התחילו לתת לנו מכות ובעיטות, ונכנסו לרכב וברחו. ואז הגיע מד"א ופינו אותנו לבית חולים. בבית חולים ראו שיש שבר בברך וצריך לעבור ניתוח".

עו"ד בלייכר. צילום: ארגון חוננו

3 תגובות

  1. משטרה זבל אם היה נדרס אשכנזי
    ישר השוטרים הכלבים מעדות המזרח
    היו עוצרים אותם ומכריזים שזה פיגוע,
    שוטרים אומללים בחסות האשכנזים.

Back to top button