מבזקיםתנועה ותחבורה

תיעוד: מרדף אחר נהג עם מאסר על תנאי שלא הוציא רישיון מעולם

אתמול (שלישי) בעת פעילות אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים על כביש 60 שבצפון, ביקשו השוטרים לבצע בדיקה לנהג רכב פרטי שנע על הכביש בסמוך לכניסה לעפולה.

הנהג שהתבקש לעצור, לא נענה לקריאות השוטרים והחל להימלט. כעבור נסיעה קצרה יצא הנהג מהרכב והמשיך להימלט רגלית, השוטרים שדלקו אחריו ביצעו מרדף רגלי והנהג נתפס.

בבדיקה נמצא כי הנהג, בן ה-28 תושב אחד הכפרים בצפון נוהג על הרכב מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם וכן, בית המשפט פסל אותו מלהוציא רישיון נהיגה בגין אותה עבירה. עוד נמצא כי מעל ראשו, מרחף מאסר על תנאי למשך 4 חודשים לתקופה של 3 שנים מתאריך החלטת בימ"ש ב-9.10.18.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באשר לרכב, נמצא כי ככל הנראה נרכש בשטחים ומיועד לגריטה, ולוחיות הרישוי שייכות לרכב אחר מסוג יונדאי בזמן שהוא נוהג על מזדה שרישיון הרכב פקע מלפני שנה. הרכב הושבת למשך 30 ימים ע"י קצין משטרה.

היום בתום דיון בבימ"ש השלום לתעבורה בנצרת, בו הוגש כתב אישום באמצעות מחלקת תביעות תעבורה של משטרת ישראל, החליט בימ"ש להשית על הנהג מעצר בית מלא עד תום ההליכים וכן 6 חודשי מאסר בעבודות שירות.

צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. בית משפט הזוי… יש לו מאסר על תנאי של 3 חודשים? ונותנים לו עבודות שירות? למה לא מפעילים את המאסר ומוסיפים לו עוד שנה שנתיים!!! מדינה פח אשפה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח