חדשות הארץמבזקים

דוידי להנייה: "רציתי לשלוח לך פקס אבל הבנתי שכבר אין לך משרד"

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי כתב הבוקר (רביעי) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו פנה בערבית לראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה שמשרדו הופצץ לפני יומיים על ידי כלי טיס של חיל האוויר בשכונת רימאל בצפון רצועת עזה וכינה אותו "לוזר".

"בוקר טוב הנייה, רציתי לשלוח לך את ההודעה הזאת בפקס או בדואר אבל הבנתי שכבר אין לך משרד אז אכתוב לך כאן…"כתב דוידי להנייה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בדרך כלל אני פונה לתושבי שדרות אבל הגיע הזמן גם לדבר עם הצד השני. איסמעיל הנייה אתה לוזר. אתה לוקח את הכסף שמדינות ערב תורמות למען תושבי עזה על מנת לשפר את כלכלתם ובמקום זה אתה משתמש בכסף למלחמה נגדנו ואתה גם חושב שאתה יכול לנצח אותנו.

כן הנייה, אנחנו סובלים לפעמים, אבל תראה איך העיר שלנו שדרות משגשגת ומה קרה לעזה. 18 שנים אתם משגרים לעברנו פצצות, אבל אתם לא יודעים איך העיר שלנו הפכה להיות שמשגשגת ומושכת אליה מאות תושבים בכל שנה, ואנו ממשיכים לבנות בתים. ולכם מה יצא מכל זה? שום דבר, רק הרס וחורבן.

כשמישהו מהמשפחה שלכם צריך טיפול רפואי אתם שולחים אותו אלינו לקבל טיפול כי אין לתושבי עזה לאן ללכת. האמת, קשה לחיות במציאות הזאת כשהאויב מפציץ את האוכלוסיה במקום להתמודד עם הצבא, וזאת כי אתם מפחדים.

אתה חושב שהצלחת? המציאות מוכיחה שוב שההפסד שלך כל כך קשה. חשבת להפוך את שדרות לעיר רפאים, אבל העיר שלנו חזקה.

הפסדת ועזה תמשיך להפסיד, תשנה את הכיוון שלך."

כתב ראש עיריית שדרות, אלון דוידי.

תגובה אחת

  1. מה הטיפשות הזו ? אם אתה רוצה לבשר משהו – בשר זאת לתושבים עצמם: תדפים פולדרים יפם עם תמונות, ברושורים מפתי-עין, מקומות דיור מבוקשים וגינות, ויופי העיר ופיתוחה, עם רחפו מכוון פזר מעל בתי-עזה ותזמין את תושבי-עזה להשכיל ולדעת שגם הם יכולים לחיות בשלום וברווחה – ולא מנהיגיהם הנייה ונגרריו:

Back to top button