צרכנות

קרוזים חופשה מהנה

ישראלים רבים המבקשים לצאת לחופשות המשלבות נופש וטיול מעדיפים לעשות זאת בקרוזים מפנקים. ניתן למצוא מסלולי שיט בכל העולם ובאזורנו קיימים מסלולים מושקעים מאוד לאורך חופי הים התיכון. לחופשה כזאת יש יתרונות רבים. כל ספינה  הינה בעלת תשתית מיוחדת הכוללת, למעשה, את כל מה שנדרש לנופש של הכול כלול. ארוחות סביב השעון כולל ארוחת לילה מושקעות, נשנושים ושתייה מסוגים שונים לאורך כל היום. בנוסף, יש בה מתקני ספא הכוללים טיפולי גוף שונים, מתקני ספורט, בריכות, סיפוני שיזוף ועוד.

החלק הבידורי עשיר אף הוא וכולל קזינו שניתן להמר בו, מופעים אטרקטיביים, ערבי ריקודים וכדומה. בנוסף, ניתן לרכוש מוצרים בדיוטי פרי עשיר ועוד. כך, יכול כל אחד לבלות כהלכה בשלל פעילויות המועדפות עליו. לצד כל אלו קיימים כמובן, הסיורים בנקודות העגינה השונות לאורך המסלול. ההפלגה מתבצעת בשעות הלילה והעגינה היא לאורך היום. כך, שהנוסעים יכולים לרדת בכל נמל בו הם בוחרים, להשתתף בסיורים מודרכים או לערוך טיולים עצמאיים, ובסוף היום לחזור לספינה להפלגת ההמשך.

מסלול השייט אטרקטיבי מאוד ובים התיכון ניתן למצוא נמלים דוגמת ברצלונה, רומא, אתונה, פיראוס ועוד, וכן, איים דוגמת: רודוס, כרתים, קפריסין, מלטה ואיים יווניים אקזוטיים אחרים, ביניהם ידועים מאוד. הבחירה נתונה בין ירידה מהאוניה או ניצול מתקניה למנוחה ופעילות אחרת. ספינות קרוזים הינן גדולות ובעלות נפח גדול המאפשר שייט רגוע מאוד. הספינות בטוחות מאוד והצוות נכון לכל קריאה ובקשה ומנעים את השהייה בכל דרך אפשרית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קרוזים מתאימים למגוון רחב של אוכלוסיות. למשפחות גרעיניות או מורחבות, לזוגות, ואפילו ליחידים היכולים למצוא חברה חדשה עם נוסעים זרים. ניתן לקיים בו אירועים עסקיים, משפחתיים, ציבוריים ועוד. נוסעים רבים אוהבים לערוך שייט בימי נישואין, בימי הולדת חשובים ועוד. הספינה הינה גדולה ומרווחת וכל אחד יכול למצוא את הרגעים השקטים להם הוא נזקק, או לחילופין, את הישיבה בחברה עם האנשים האהובים עליו. שיט כזה מהנה מאוד אבל גם מגבש ומשאיר חוויות עם טעם של עוד. מומלץ לכל אחד להזמין שייט בחברה בעלת מוניטין בתחום.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח