מבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום: פוענח רצח סמר חטיב ופציעתה הקשה של חברתה

חקירה מאומצת של משטרת ישראל, הובילה לפענוח רצח סמר חטיב בת 32 , אם לשלושה מיפו ולפציעתה הקשה של חברתה נאייה בזאר, בת 24 מיפו, שנותרה נכה בעקבות האירוע.

היום (רביעי), בהמשך לחקירה סמויה שהתנהלה ביחידה מרכזית של משטרת ישראל, הוגשה הצהרת תובע נגד 6 חשודים במעורבות ברצח וכן בהצמדת מטען לרכבה של המנוחה. מעצר החשודים הוארך עד ליום ראשון הקרוב. כל 6 החשודים הינם בני משפחתו של בן זוגה לשעבר של המנוחה, 2 מהם – בניו.

ביום 28.5.18 בשעות הערב, יצאה המנוחה סמר חטיב מביתה ביפו ונסעה ביחד עם חברתה נאייה בזאר לכיוון ראשון לציון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נאייה נהגה ברכב וסמר ישבה לידה ובשעה 22:00 לערך, עת הגיעו לצומת עין הקורא בראשון לציון ועמדו ברמזור אדום, נורו השתיים מטווח אפס מרכב חולף ומחקירת המשטרה עולה, כי צרור היריות נורה משני אקדחים . היורים נמלטו מהמקום לאחר שפגעו בסמר המנוחה שנפטרה במקום ופצעו אנושות את חברתה נאייה, שנותרה נכה בפלג גופה התחתון עד היום.

זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

מחקירת המשטרה עולה כי המניע לרצח הנו אי שביעות רצונו של בן זוגה לשעבר של המנוחה, מפרידתם ורצונה של המנוחה להתנתק ממנו.

כאמור, משטרת ישראל ניהלה מאז האירוע חקירה סמויה ומורכבת, במטרה להתחקות אחר המעורבים באירוע קשה זה, במהלכו אישה בת 24 נותרה נכה לצמיתות וחייה של אמא בת 32 נגזלו כשהיא מוציאה 3 ילדים קטינים יתומים מאם.

חקירת המשטרה היתה חקירה מורכבת במיוחד ונוהלה בקפידה, תוך ביצוע מגוון פעולות סמויות ותוך שימוש באמצעים טכנולוגיים . חוקרי המשטרה פעלו ללא לאות להרכבת הפאזל הראייתי, שנאסף לאורך זמן, עקב בצד אגודל , עד להנחת תשתית ראייתית מיטבית נגד החשודים, כל אחד לפי חלקו.

זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

ביום 19.2.19 עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, ביצעה המשטרה מעצרים והיום עם תום החקירה, שלוותה במקצועיות על ידי פרקליטות מחוז ת"א, הוגשה היום לבית משפט השלום בת"א הצהרת תובע נגד 6 חשודים.

כאמור, מעצרם של החשודים הוארך לבקשת המשטרה עד ליום ראשון הקרוב (17.3.19)

בין החשודים, 2 בניו של בן זוגה לשעבר של המנוחה וקרובי משפחה נוספים .

פענוח חשוב זה של משטרת ישראל, מתווסף לפענוח הרצח של אבו קעוד ז״ל , שנרצח ביפו מחוץ לחנות ממתקים ונגד המעורבים ברצח, הוגש בשבוע שעבר כתב אישום.

מהמשטרה נמסר: "נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים אשר פוגעים במרקם החיים הנורמטיבי בעיר ולשמירה על שלומם ובטחונם של תושבי העיר. שיתוף הפעולה החשוב בין המשטרה לתושבי העיר, יסייע במניעת אירועי אלימות ופשיעה"

זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח