מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב קריית גת נעצר בחשד שפרץ למספר בתים בעיר בסופ"ש

ביום שבת בשעת בוקר מוקדמת התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מתושב קריית גת המתגורר בשכונת כרמי גת, כי ביתו נפרץ ובוצע גם ניסיון לגנוב את רכבו ללא הצלחה. שוטרי הסיור שהוזעקו למקום, החלו בבדיקת המקרה תוך שהוסב תשומת ליבם לדירה נוספת בבניין הסמוך, שם הבחינו בסולם המונח באופן מעורר חשד אל מרפסת הדירה בקומה הראשונה.

בדיקה עם דיירי הבית העלתה כי גם ביתם נפרץ מבלי שידעו על כך. במהלך התפרצויות אלו נגנבו לטענת בעלי הדירות רכוש רב ויקר.

במסגרת חקירת האירוע שהחלה מיד לאחר מכן, בצעו חוקרי המשטרה פעולות התחקות אחר החשוד במעשה תוך איסוף ממצאים שונים בזירות ההתפרצות, הן על ידי חוקרי המשטרה והן על ידי חוקרי זירה מיומנים- אנשי הזיהוי הפלילי, תוך שהבחינו כי מאפייניהם דומים וכי בוצע שימוש בסולם מזדמן במעשיו של החשוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

כבר בשעת ערב, באותו היום, הגיעו בלשי תחנת המשטרה אל ביתו של חשוד במעשה, תושב העיר בן 52 והוא עוכב לחקירה בחשד למעורבות בהתפרצויות אלו. כמו כן, בחיפוש בביתו אותר רכוש החשוד כגנוב ביניהם תכשיטים, כסף ובשמים.

בסיום חקירתו, בה הכחיש את החשדות המיוחסים לו, נכלא החשוד ומעצרו כאמור הוארך ביום ראשון האחרון בבית המשפט ב-4 ימים נוספים.

במהלך ימי מעצרו בוצעו פעולות חקירה אשר ביססו את החשדות כנגדו תוך שנאספו ראיות נוספות ובכך גובשה תשתית להגשת כתב אישום אשר הוגש היום כנגדו בבית המשפט.

"משטרת ישראל תפעל בכל דרך ואמצעי העומד לרשותה על מנת להביא למיצוי הדין עם אלו הפוגעים בביטחון האזרח וברכושו", נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button