צרכנות

כל הסדנאות למסיבת רווקות

אם החברה הטובה שלכן מתחתנת, או שמדובר באחות או הגיסה לעתיד, מגיעה לה מסיבת רווקות טובה שתסיים לה באופן ראוי לשמו את פרק הרווקות. כשחושבים על מסיבת רווקות עולה בדמיוננו בדרך כלל תמונה די קבועה של לילה במועדון או מסיבה ביתית עם חשפן, אבל זה מזמן כבר לא ככה. אולי מסיבות רווקים לא ממש השתנו, אבל כיום יש מסיבות רווקות מכל הסוגים והמינים, והן יכולות להיות דבר שונה לגמרי ממה שהכרתן.

גם סדנאות הן טרנד די חדש ומוצלח מאוד בסצנת מסיבת הרווקות, הנה שלוש סדנאות מוצלחות שתוכלו לעשות במסיבת הרווקות שלכן. גם אם אתן כבר סגורות על איך שאתן רוצות שהערב ייראה, ניתן בקלות לשלב את הסדנאות בנוסף.

סדנת אלכוהול

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם ככה אין מסיבה בלי אלכוהול נכון? אז למה שלא נלמד עליו דבר או שניים בדרך? סדנת אלכוהול היא יופי של בילוי למסיבת רווקות, כל אחת תופסת לה עמדה עם אביזרים ומשקאות לשקשוק, לומדים קצת על קוקטיילים ויסודות המלאכה על הבר, כשבמהלך התהליך אנחנו לוגמות ומתדלקות את עצמנו באופן שוטף. סדנת אלכוהול תוציא אותנו עם קצת ידע שימושי על הכנת משקאות אלכוהוליים וגם נהנה לנו על הדרך.

סדנת העצמה נשית

ברור שעולם הנישואים שונה לחלוטין מעולם הרווקות, והיערכות מנטלית לשינוי הזה תוכל לעזור לנו לנהל חיי נישואים בריאים, מאושרים וטובים. אסור לזלזל בדבר ולקחת אותו בקלות דעת: העולם משתנה וכך גם היחסים בין המינים, סדנאות העצמה נשית למיניהן לא באות חלילה לפלג או לפצל בין הכלה העתידית לבעלה, אלא רק באות להכין ולהכווין אותה לקראת קונפליקטים שהיא עשויה להתמודד איתם, ההבנה הזאת תסייע בניהול חיי נישואים תקינים לאורך שנים.

סדנאות העצמה נשית גם עוסקות ביופי וחושניות, ביטחון עצמי וטיפוח קריירה לצד אמהות ועוד. סדנאות מהסוג הזה מאוד שימושיות ומתאימות במיוחד למסיבת רווקות, כי גם היום של המבלות האחרות יגיע. כמובן שהיה רצוי שגם גברים יעברו סדנאות הכנה לחיי הנישואים אבל אי אפשר לבנות על זה.

סדנת טיפוח ויופי

נשים גם ככה תמיד מטופחות ויפות, אבל תמיד אפשר לעשות יותר. לכן בואו נכניס את הכלה שלנו לעולם הנישואים עם סדנת יופי שיקנו לה ידע וכלים שימושיים כיצד לשמור על היופי והזוהר הנוכחיים גם בשנים הבאות. נשב עם יועצת היופי שלנו, נתנסה כל אחת בתכשירים שונים- שמנים, בשמים ריחניים, קרמים נעימים ועוד. אין יותר טוב מזה.

אלו היו רק חלק קטן מהסדנאות המוצלחות מהן תוכלו להנות במסיבת הרווקות שלכן. באתר קרמל תוכלו למצוא סדנאות נוספות למסיבת רווקות מכל הסוגים, שיהיה לכלה שלנו במזל טוב.

עוד רעיונות למסיבת רווקות תמצאו בפורטל קרמל

 

Back to top button