צרכנות

ויזה להודו – המדריך המלא להנפקת ויזה

הודו היא אחת מאותן מדינות מסתוריות שמושכות אליהן תיירים רבים מקשת רחבה של סיבות; חלקם מעוניינים לטייל ולחוות, אחרים מחפשים ללמוד את סודות הדת הייחודית, ויהיו כאלה שאף יתעניינו בפתיחת עסק ומגורים קבועים. אם הגעתם אלינו, אתם כנראה נמנים על אלו שהזכרנו לעיל. בדיוק בשבילכם כתבנו כאן בויזה2 מדריך שיעזור לכם להבין מאיפה מתחילים ואיך לבצע את התהליך מתחילתו ועד סופו.

ויזה להודו – המדריך המלא להנפקת ויזה תיירותית

אם אתם מחפשים ויזה להודו – המדריך המלא להנפקת ויזה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים! ובכן, היום רצינו לספר לכם על כל הדרכים להוציא ויזת תיירות להודו שבלעדיה לא יוכלו ישראלים שמעוניינים לטייל בהודו, לעשות זאת. ראשית כל, קצת רקע:

בעבר הייתה דרך אחת בלבד להנפיק ויזת תיירות להודו – דרך השגרירות ההודית או נציגות רשמית מטעמה. באפריל 2015 משרד ההגירה ההודי החליט לאפשר הנפקת ויזה אלקטרונית דרך האינטרנט מבלי צורך להגיע למקום פיזית. הודו היא מדינה כה מבוקשת עד שאזרחים מ- 113 מדינות בכל העולם מבקשות להוציא ויזה עבורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכדי לעשות זאת, תוכלו לבחור אחת משתי דרכים:

  • הנפקת ויזה באינטרנט – האינטרנט הוא אחת ההמצאות הנפלאות ביותר, והוא מאפשר לכל המבקש להנפיק את הויזה שלו מכל מקום בעולם, בלי לצאת מהבית. הויזה מעניקה שהייה של עד כ- 60 יום מרגע הכניסה אליה, ומאפשרת כשתי כניסות בסך הכל. חשוב לציין שויזה זו תקפה עבור כניסה אווירית או ימית להודו. בתוך שלושה ימים בלבד מרגע הגשת הבקשה, תקבלו את הויזה החדשה שלכם להודו!
  • ויזה שמונפקת בדרכון – ויזה זו תהיה תקפה לשנה ותאפשר שהייה רצופה של עד 180 ימים בהודו. המסמך יגיע אליכם בתוך שבעה עד עשרה ימי עסקים, ויהיה עליכם להגיע פעמיים למשרדי החברה בעזרת ביצעתם את התהליך.

אין ספק שכאשר בפניכם עומדות שתי אופציות העניין הופך למעט מבלבל. לכן, במדריך המלא להנפקת ויזה להודו שלנו נסביר בדיוק כיצד מבצעים את הבחירה:

אם הנכם מתכננים שהייה של עד 60 יום בהודו, מומלץ להנפיק את הויזה שלכם דרך האינטרנט. אם הנכם מתכננים שהייה של למעלה מ- 60 יום או במקרה בו אתם מתכננים להכנס להודו דרך הקרקע (לדוגמא אם הנכם נמצאים בטיול ארוך ברחבי אסיה), יהיה עליכם להנפיק ויזה ישירות בדרכון.  במקרה בו הטיסה שלכם קרובה מיוחד – פחות משבעה עד עשרה ימי עסקים, תצטרכו להנפיק ויזה אלקטרונית.

הודו לא רחוקה כמו שנדמה לכם!

ויזה להודו – המדריך המלא להנפקת ויזה הוא השלב הראשון לפני הוצאת הויזה שלכם! לאחר שתהיו בטוחים שהויזה בידיכם, תוכלו להזמין את כרטיס הטיסה שלכם בראש שקט. ויזה2 עומדים לרשותכם לכל שאלה ועניין. אם עדיין אינכם בטוחים כיצד להשלים את הצעד הראשון בדרך להגשים את החלום ההודי שלכם – זה הזמן ליצור קשר ולהתייעץ!

Back to top button