בידורמבזקים

אירוח חגיגי נערך לראשי משלחות המדינות המשתתפות באירוויזיון

אמש (שני) אירחו כאן ועיריית תל אביב-יפו, את ראשי המשלחות של 41 המדינות המשתתפות באירוויזיון, בארוחה חגיגית והופעה של אמן החושים ליאוד סושרד במתחם האירועים "לורנס" ביפו.
 
במהלך הערב בירך רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו את ראשי המשלחות ואמר כי "זה כבוד גדול עבורנו לארח את נציגי המשלחות של המדינות המשתתפות באירוויזיון בתל אביב-יפו. במהלך הכנס יבקרו ראשי המשלחות ב"אקספו תל אביב" שם יתקיים האירוויזיון בעוד כחודשיים. סמלו של האקספו הוא גמל עם כנפיים המזכיר לנו שהכל אפשרי. כשתראו את הגמל עם הכנפיים זכרו, בתל אביב-יפו אנחנו תמיד מעזים לחלום. אני מבטיח לכם שעוד חודשיים נגשים עוד חלום בעיר שלנו."
 
כנס ראשי המשלחות של אירוויזיון 2019 נפתח בתחילת השבוע במעמד בכירי ה- EBU (איגוד השידור האירופאי) בראשות יון אולה סאנד, המפקח הראשי על האירוויזיון,רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב- יפו העיר המארחת, בכירי תאגיד השידור "כאן", הפקת האירוויזיון בישראל-זיוית דוידוביץ', המפיקה הראשית, יובל כהן, הבמאי והעורך הראשי וטלי כץ, ראש המשלחת הישראלית.
 
במהלך שלושת ימי הכנס ראשי המשלחות השתתפו בכינוס של מועצת המנהלים של האירוויזיון, עברו סדרת הרצאות של נציגי ההפקה לגבי ההיערכות לאירוויזיון, סיירו ב"אקספו תל- אביב" בו תערך התחרות, סעדו בארוחות ערב חגיגיות בהשתתפות רון חולדאי ראש עיריית תל-אביב-יפו ונהנו מאווירת העיר ללא הפסקה.
 
אירוויזיון 2019 ישודר בכאן, תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 16,14, ו-18 במאי.

תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב-יפו בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן: ׳Dare To Dream’.

צילום: גיא יחיאלי
צילום: גיא יחיאלי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח