צרכנות

אילנה קרטיש בהריון ולא תוותר על המשחקים האולימפיים

"את לא יכולה להיות גם אימא וגם לפתח את הקריירה שלך". זה משפט שכל אישה יכולה לשמוע אחת לכמה שנים, בייחוד אם היא נמצאת בשלבי הריון. למרבה המזל, העולם שלנו הפך למתקדם הרבה יותר ונשים רבות מוכיחות שאפשר בהחלט לשלב קריירה עם אימהות או היריון. אחת הנשים האלה היא אילנה קרטיש, מתאבקת בת ה-28 אשר הייתה הישראלית היחידה שהציגה את ישראל בתחרות היאבקות בריו בשנת 2016. קרטיש הייתה סגנית אלופת אירופה במשך כ-4 שנים, ורק לאחרונה הפסיקה את האימונים בגלל ההיריון, אבל היא מתכוונת לחזור לתחרות הבאה שתיערך ביפן.

במרוץ נגד הזמן

קרטיש צפויה לחזור לאימונים תוך זמן קצר בלבד לאחר הלידה. אז היא תצטרך להתמודד עם שני אתגרים משמעותיים: האימהות והאימונים האינטנסיביים. קרטיש שלמה עם ההחלטה שלה ומקבלת תמיכה מלאה ממשפחה. כמו כן, הרעיון אינו זר לה, שכן המתאבקת הצעירה כבר הצליחה לחזור לאימונים לאחר פציעה מורכבת שהשביתה אותה לחלוטין. עם קצת עזרה מאוהביה ועם קבלת תמיכה מחברת הרבלייף, קרטיש מתכוונת לחזור לאימונים בכל הכוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז איך הרבלייף נכנסת לתמונה?

חברת הרבלייף היא אחת החברות הנפוצות יותר המשווקות מוצרי מזון ואמצעי טיפוח. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות לכל אדם ממוצע, ובייחוד לספורטאים. כך לדוגמה, ספורטאי המעוניין להקפיד על תזונת חלבונים נכונה גם ברגעים שבהם אין לו זמן לאכול ארוחת בוקר, יוכל פשוט לבחור לצרוך את אחת מאבקות החלבון המוצעות עבורו. אבקות החלבון מגיעות בשורה ארוכה של טעמים: שוקולד, וניל, תות וניל ועוגיות ועוד.

אחד המוצרים הנוספים של הרבלייף המתאימים לספורטאים עסוקים כמו אילנה קרטיש, הוא שייק חלבונים בטעם קרם עוגיות. השייק מתאים לכל מי שמתמרן בין חיי המשפחה שלו לבין החיים שלו כספורטאי או כאיש עובד. אז במקום לוותר על ארוחת בוקר, דבר שאינו מומלץ על ידי דיאטנים ורופאים, כדאי לשתות את השייק המזין ולהרגיש איך האנרגיות מצטברות בגוף. כי מה שטוב לאילנה קרטיש, יכול להיות טוב לכל אחד מאתנו.

ומה קורה אם בכל זאת מוותרים על ארוחת הבוקר?

ישנם אנשים שטוענים כי הם אינם רעבים בבוקר או שאין להם זמן לאכול בשעות כה מוקדמות שבהן יש צורך להתארגן לעבודה. העניין הוא שכאשר אתם מוותרים על ארוחת הבוקר, אתם מאבדים ריכוז ועלולים לעלות במשקל. לאחר שצמתם כל הלילה, הגוף שלכם זקוק לאספקה חדשה של מזון. אם אתם לא מספקים לו אותה, אתם עלולים לסבול מחוסר ריכוז וחוסר ערנות במהלך היום. אבל אם לא די בכך, אתם גם צפויים להשמין. זאת משום ששעות הצום שלכם יתארכו ותחושת הרעב שלכם רק תלך ותגבר. כך שבארוחת הצהריים אתם כבר תאכלו הרבה מן הדרוש. אז חשוב להקפיד על ארוחת בוקר מלאה. כי עם המוצרים של הרבלייף, "אין לי זמן לארוחת בוקר" כבר אינו תירוץ.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח