צרכנות

שייק פירות, בריא מזין וטעים

שייק הינו משקה קר על בסיס פירות או ירקות שנהוג להכין עם מים, חלב או מיץ תפוזים. אפשר למצוא מתכון לשייק פירות באתרים שונים המציעים טיפים בריאים. בנוסף, יש אפשרות להכין את השייקים בכל בית באמצעות מעבד מזון. בשנים האחרונות, תופעה של שייק פירות נהיית פופולרית ונפוצה עבור אנשים רבים. שייקים יכולים להחליף ארוחה קלה באמצע היום ומעניקים את כל האנרגיה שהגוף זקוק לה על מנת להעביר את היום. כדי להבין היטב את נושא זה, נברר במאמר זה מהם היתרונות הרבות של שתיית שייק פירות. בנוסף, ניתן כמה טיפים כדי למצוא מתכון לשייק פירות בריא, מזין וטעים.

היתרונות של שתיית שייק פירות

יש לדעת שהשייק אינו מיועד רק לספורטאים או לאנשים אשר מבצעים פעילות גופנית באופן קבוע. שייק פירות הינו משקה שניתן לשתות בארוחת בוקר, צהריים או בין הארוחות, עבור כל המשפחה. הוא מכיל את כל הוויטמינים ומינרלים אשר הגוף זקוק, לדוגמא, פרי בריא, בסיס נוזלי ולעיתים יש להוסיף סוכר טבעי כמו דבש או סוכר חום. על מנת להבין יותר מדוע שייק פירות הינו כה בריא ומזין, נברר מהם היתרונות אשר הוא כולל:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • כפי שנאמר, היתרון הבולט ביותר הינו הכמות הגדולה של הוויטמינים והמינרלים אשר הוא מכיל. לא תמצאו כמות כזו גדולה בשום מאכל או שתייה אחרת. במשקה אחד, הנכם יכולים להעניק לגוף שלכם את האנרגיה אשר הינו זקוק.
  • לאחר שתיית של שייק פירות, הנכם מרגישים תחושת שובע, מכוון שהוא מכיל כמות גדולה של סיבים ורכיבי תזונה. שייק פירות הינו בריא ועוזר לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן, ולהקפיד על תזונה נכונה.
  • כאשר אנו אוכלים פירות בצורה הטבעית שלהם, אנו עלולים לגלות שמערכת העיכול שלנו אינה מצליחה לעכל אותם כראוי. שייק פירות מאפשר לרסק את הפרי, כך שהמזון לא פוגע במערכת העיכול של גוף האדם.
  • שיקיים שונים יכולים למנוע מחלות שונות, לדוגמא, מחלות עיכול, מחלות העור ומחלות סרטניות.
  • ידוע שאחד היתרונות של שייק פירות הינו ניקוי רעלים בגוף. בנוסף, השייקים עוזרים לטיפול במחלות כלי לב ודם ולניקוי כלי הדם.

שייק פירות הינו מאוד משקה בריא מאוד טעים מאוד וכדאי למצוא מתכון לשייק פירות כדי לעשות אותו בבית. יש אפשרות לבחור את הפירות והבסיס הנוזלי לפי הטעם האישי של כל אחד. בנוסף, ניתן לערבב בין פירות ולהרכיב שיקים מיוחדים, טעים מאוד ובריאים לגוף האדם.

מומלץ לבחור בפירות אשר הנכם אוהבים ולגוון ביניהם מדי יום. קיימים אין סוף מתכונים שייק פירות, שניתן למצוא באינטרנט או פשוט לפי הדמיון שלכם. בנוסף, מומלץ להתחיל את היום עם משקה זה, על מנת להעניק לגוף את הוויטמינים ומינרלים הזקוק לו. עם זאת, ניתן לשתות שייק פירות בין ארוחות או כאשר מתחשק לאכול משהו מתוק. כך הנכם שותים מקשה משביע, בריא וטעים.

תגובה אחת

  1. יפה… בא לי עכשוי שייק 🙂 שימו לב שייק עושים בבלנדר וספציפית אני ממליצה על נוטריבולט. אני מקפידה על תזונה בריאה ונוטריבולט מנצל את כל הערכים התזונתיים- לא מפספס את הסיבים, הזרעים והקליפות והופך אותם ללנוזל אחיד וטעיםםםםם. אפשר לקרוא כאן-
    https://www.oig.co.il/catalog/%D7%91%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A8-nutri-bullet1200-series-2/

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח