מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן לדרעי: "ידידי, התבלבלת. לא יקום ולא יהיה"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן הגיב הערב (שלישי) לדבריו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי נגד העולים מברית המועצות לשעבר שאמר כי "בדיקות ד.נ.א. ליוצאי ברית המועצות זו נורמה מקובלת."

"ידידי, התבלבלת." אמר ליברמן, "לא יקום ולא יהיה. ישראל ביתנו תפעל בכל הכוח נגד בדיקות הד.נ.א. המשפילות והמבזות שהמציאו עסקנים חרדים, נקבל לידינו את משרד הפנים ונפסיק עם הגזענות והאפליה שמקדם הממסד החרדי כנגד יוצאי ברית המועצות לשעבר. נקדם נישואים אזרחיים ונאפשר לכל רשות מקומית להחליט באופן עצמאי לגבי פתיחת מרכולים בשבת. נקדם עלייה מכל התפוצות ונקבל את כולם בזרועות פתוחות."

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. צילום: דוברות ישראל ביתנו

4 תגובות

  1. על מנת להבטיח את יהדותם של עולים לארץ ישראל , מארצות שונות , במידה ולא עברו ברית מילה , והם מעוניינים להיות יהודים , מומלץ שיבדקו ויבחנו גם על ידי ועדת קבלה , ולאחר מכן יעברו גם את ברית המילה .

  2. החרדים , מי שאינו משרת בצהל כופר באלוהים בתורה בעם ישראל וארץ ישראל . הרמבם , יהודה אליצור , ועיין שמשי חנוך , הדת הרבנית מהי , עולי ברית המועצות , המשרתים בצהל עובדים לפרנסתם , ישרים ולא גונבים הם יהודים יותר טובים מכול תלמידי הישיבות . השנאה ליוצאי ברית המועצות כי הם אינם מצביעים לשס . עם ישראל הוא עם של גרים לפי התורה , התנכרות לגרים היא התנכרות לתורה .
    נקרא לילד בשמו , שס אינם יהודים , זו דת אלילית .

Back to top button