צרכנות

מתחתנים בתקופת האביב? לפניכם טיפים

"איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב…" אתם מכירים את הריח הזה באוויר, עוד לא קיץ אבל כבר מתחיל להתחמם, מריחים מעט מהפריחה המתוקה שהחלה וגם ריח קל אבל משכר שנשאר מהגשם האחרון  ומתגנבת לה איזו תחושה של התחלות חדשות ושמחה.

אביב היא אחת התקופות היפות והאופטימיות בשנה, ואיפה שהוא בסיום החורף ולפני חג הפסח יש מין חלון זמן קסום כזה שבו הכל מתעורר לחיים אחרי תנומת חורף רצינית ומזמין אותנו לחגוג.

מתחתנים באביב? ברכות! זכיתם לחגוג יחד עם הטבע כולו ואין ספק שתיהנו מהיתרונות הרבים של חתונה בתקופה נפלאה שכזו. תוכלו לתכנן חתונה קטנה במחיר זול וליהנות מאווירה ייחודית של קרבה עם האורחים האהובים עליכם ביותר מבלי להיכנס להוצאות גדולות מדי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל, עונת האביב, מעצם היותה עונת מעבר, יכולה להיות הפכפכה ומזג האוויר הינו בלתי צפוי, ולכן כמו בכל אירוע בעל חשיבות מסוג כזה – כדאי מאוד לחשוב על כל הפרטים, לתכנן היטב ולהיות מוכנים לכל תרחיש.

מה הכי נכון עבורנו?

נדמה שתמיד קיימת התלבטות בין חתונה במקום סגור לבין חתונה במקום פתוח ואם מתחשק לכם ליהנות ממזג האוויר הנעים של עונת האביב מבלי לקחת סיכון של איזה גשם חצוף ואקראי שיגיע ויפתיע אתכם ואת האורחים לרעה – כדאי מאוד ללכת על מקום שמשלב מבנה סגור ושטח פתוח, לתכנן את החתונה בחוץ אבל לוודא שיהיה גיבוי במקרה של שינוי פתאומי במזג האוויר.

מתי הכי כדאי וגם נוח?

התלבטות נוספת היא בין האפשרות לבחור באחד מימות השבוע ולחגוג בשעות הערב או לבחור ביום שישי ולחגוג בשעות הצהריים. אין ספק שיש הבדל גדול בין האווירה שתתקבל בכל אחת מהבחירות האלו וזה כבר עניין של מה שאתם אוהבים ומדבר אליכם אבל אם כבר הזכרנו את כל מה שיפה וטוב באביב ואת ההרגשה המיוחדת שהוא מייצר – אולי כדאי לשקול ברצינות חתונת שישי בצהריים ולהרוויח בגדול.

בנוסף, יום שישי הוא יום מנוחה ברוב מקומות העבודה אז תקבלו אורחים רעננים ושמחים יותר מאשר אורחים שיגיעו אחרי יום עבודה שלם ועוד כמה שעות עשיה בבית.

איך נהנים כמה שיותר מכל האביב הזה?

אם כבר אביב אז למה לא לקחת השראה מהעונה המושלמת הזו גם בבחירת אופי וסגנון האירוע?

אולי תרצו לבחור את עיצוב המקום בהשראת הפריחה האביבית ולהביא אותה לידי ביטוי בצבעים רעננים או בסגנון כפרי צרפתי פסטורלי.

מחפשים את האולם

יש המון מקומות לאירועים שברשותם מספר אולמות בגדלים שונים ותוכלו לבחור בדיוק את גודל האולם המושלם לכמות האורחים המדויקת לכם.

כאן תמצאו דוגמא למתחם אירועים שכזה  https://alegriaevent.co.il/ וכדאי מאוד לפנות למקום ולקבל ליווי וייעוץ מקצועי כל הדרך אל החופה. מזל טוב!

Back to top button