חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

פעילי מפלגת העבודה בבלפור: "יום שחור לכל אזרחי מדינת ישראל"

שיירה של רכבי פעילי מפלגת העבודה יצאה הבוקר (שישי) בשעה 11:00 מחניון שפירים (כביש 1) והגיעה בסמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, שם נעצרה על ידי שוטרי משטרת ישראל.

הפעילים קראו לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מדלבליט להעמיד אותו לדין בכפוף לשימוע בגין עבירות מרמה, הפרת אמונים ושוחד. "נתניהו, תתפטר. שים סוף לבושה הלאומית. אל תנהל את הקרב מבית ראש הממשלה." קראו הפעילים.

במפלגת העבודה פרסמו בעמוד הפייסבוק סרטון של סיקור ערוצי התקשורת בעולם לאחר החלטת היועמ"ש וקראו לנתניהו להודיע באופן מיידי על התפטרותו. "נתניהו מבייש את ישראל וכל העולם צופה. די, נתניהו. תתפטר ותעצור את הבושה הלאומית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלון ויסר, רכז השטח של מפלגת העבודה, בסמוך למעון ראש הממשלה בבלפור אמר כי "זה יום שחור לכל אזרחי מדינת ישראל. לכל בנאדם שאוהב את המדינה הזו."

ויסר הוסיף, "אנחנו קוראים לראש הממשלה להתפטר מיד. לא לנהל את המאבקים המשפטיים שלו מלשכת ראש הממשלה. לא לנהל קמפיינים מכוערים נגד היועץ המשפטי, נגד המשטרה ולהשתמש בזה לקמפיין הבחירות שלו."

3 תגובות

  1. כגודל הציפיות גודל האכזבות – הרבה מים יעברו בנהר והרבה שנים של חלומות שגנץ יהיה ראש ממשלה שמאלן מובהק שלא לדבר על אשתו של גנץ

  2. פעילי מפלגת העבודה הם ממש לא כל עם ישראל – בקושי שבעה מנדטים וגם זה בספק.

  3. שיהיו לכם חיים שחורים עוכרי ישראל נבלות
    תפנימו העם בחר ויבחר רק נתניהו! !
    לכו תאוכלו חמוצים אתם מבישים את הארץ

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח