מבזקיםפוליטי / מדיני

ברקו: "הניסיון להדיח את נתניהו עלול לשנות את מהלך ההיסטוריה"

ח"כ ד"ר סא"ל במייל' ענת ברקו (הליכוד) התייחסה הבוקר (שישי) להחלטת היועמ"ש, אביחי מנדלבליט להעמיד לדין את ראש הממשלה בכפוף לשימוע בתיקי החקירה נגדו בגין מרמה, הפרת אמונים ושוחד ואמרה כי "צדק צריך לא רק להיעשות, אלא גם להראות!"

לדברי ח"כ ברקו, "חוק יסוד הממשלה קובע כי ראש ממשלה ממשיך לכהן עד לפסק דין חלוט כנגדו וגם לראש ממשלה עומדת חזקת החפות! פוליטיקאים באים באינטראקציה עם התקשורת, כך עובדת דמוקרטיה ואף פרופ׳ דרשוויץ, מגדולי המשפטנים בעולם הצביע על כך. הסכנה היא כשעיתונאים מוטים בעלי אג׳נדה פוליטית הופכים להיות כלי שרת לביצוע מהפך שלטוני, באופן בלתי דמוקרטי."

היא הדגישה כי "הניסיון להדיח את נתניהו עלול לשנות את מהלך ההיסטוריה ולעוות את רצון הבוחר. כך שבתסריט בלהות שכזה, ישראל תפסיק להיות דמוקרטיה." לכן, מוסיפה ח"כ ברקו, "צריך לפעול על פי החוק! כתב האישום שהוגש נגד נתניהו הוא בכפוף לשימוע, צריך לזכור זאת! אך הצרה היא שהשימוע ייערך רק לאחר הבחירות. זרקו בוץ על נתניהו ועל ציבור בוחריו מבלי שתינתן לו ההזדמנות להתגונן טרם הבחירות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. נתניהו ידע את הכל….והקדים את הבחירות….
    על מה את מתלוננת…

  2. The left don't care, they want $, power, dead BB…same way they tried to kill Menahem Begin, Gordon Beach, TLV, 1948, they hate the country, its symbols, its own people, they know best….

Back to top button