חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

היועמ"ש הכריע: נתניהו יואשם בשוחד והפרת אמונים בכפוף לשימוע

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט העביר לפני זמן קצר (חמישי) את כתב החשדות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ולמעורבים הנוספים בתיקי החקירה בו הודיע על כוונתו להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע כנגד נתניהו בתיק 1000 בגין מרמה והפרת אמונים, בתיק 2000 בגין מרמה והפרת אמונים ובתיק 4000 בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים.

צילום: רועי אברהם, לע״מ

מהליכוד נמסר בתגובה לפרסומים כי "איש לא מופתע מהודעת היועץ שהגיעה אחרי שלוש שנים של מכבש לחצים אדיר שהופעל עליו על ידי התקשורת, השמאל והפקידות המשפטית כדי שיגיש נגד ראש הממשלה כתב אישום בכל מחיר – גם כשאין כלום. העיקר שזה יהיה לפני הבחירות."

בליכוד ציינו כי "מדובר ברדיפה פוליטית. מסע הצייד נגד ראש הממשלה התחיל בניסיון להדביק לו ארבעה תיקי שוחד. כבר עכשיו, עוד לפני השימוע, שלושה מהם קרסו. גם שאר הטענות יקרסו כמו מגדל קלפים כשראש הממשלה יתעמת עם עדי המדינה, יביא עשרות עדים שבאופן תמוה לא נחקרו ויציג את המסמכים והפרוטוקולים שמוכיחים שכל פעולותיו והחלטותיו של ראש הממשלה נעשו כדין."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד טענו בליכוד כי "פרסום חד צדדי של הודעת היועץ כחודש בלבד לפני הבחירות, מבלי שניתנת לראש הממשלה הזדמנות להפריך את האשמות השווא הללו, היא התערבות בוטה וחסרת תקדים בבחירות. מטרתה אחת: הפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו והעלאת ממשלת שמאל בראשות לפיד-גנץ. אסור לתת לזה לקרות."

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור הערב בשעה 20:00 הצהרה לתקשורת.

כתב חשדות

2 תגובות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח