מבזקיםפוליטי / מדיני

ישראלית המתגוררת בחו"ל בפייסבוק: "בני גנץ הרס לי את החיים"

במפלגת "כחול לבן" דוחים הערב (רביעי) בתוקף את טענותיה של ישראלית המתגוררת בארצות הברית שפרסמה פוסט מכפיש בפייסבוק בו היא מאשימה את ראש המפלגה בני גנץ בהטרדה מינית שלכאורה ביצע בה לפני למעלה מ-40 כשהייתה בת 14 בזמן שלמדה בכפר הירוק.

"מדובר בשקר מוחלט!" אומרים במפלגת "כחול לבן" ומוסיפים, "אמש זו הייתה עלילת דם על קבריהם של חללי צה"ל הקדושים, והערב זו עלילה חסרת שחר שטופלים על בני גנץ ועל ימיו בכפר הירוק בשנות ה-70. ההסתה הפוליטית חצתה גבולות. האירוע מטופל ברמה המשפטית".

פרקליטיו של גנץ העבירו לכותבת הפוסט מכתב תחת הכותרת "פרסומיך הכוזבים והשקריים בפייסבוק" בו נדרשה להסיר את הפרסום באופן מידי. "הנך נדרשת להוריד באופן מיידי את הפרסומים הכוזבים שפרסמת עד כה בעניינו של מרשנו, ולהימנע מפרסומים נוספים באותם העניינים. ככל שתמשיכי בהפצת דברי הבלע הכוזבים והשקריים בנוגע למרשנו, יפעל הוא כדי למצות את זכויותיו בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו", נכתב בהודעה שנמסרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במכתב של פרקליטי גנץ נטען בין היתר כי "מועד העלאת הטענות (הכוזבות) – שבועות ספורים טרם מועד הבחירות לכנסת ה-21, וזאת ביחס לאירועים כוזבים שאירעו כביכול לפני יותר מארבעה עשורים – מראה בבירור כי מאחורי פרסומייך הכוזבים עומדים גורמים פוליטיים בעלי אינטרס להזיק ולפגוע במרשנו".

לאחר הגשת מכתב ההתראה מפרקליטי גנץ פרסמה אותה אישה סרטון בו היא מתעקשת שהיא עומדת מאחורי טענותיה בפוסט שכתבה.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של כותבת הפוסט

בליכוד מיהרו להגיב לדברים ומסרו בהודעה כי "הליכוד אינו קשור לפרסום המדובר על בני גנץ ברשתות החברתיות."

בני גנץ. צילום: שריה דיאמנט

3 תגובות

  1. עצוב מאוד.
    ברור שלא משנה כמה זמן עבר
    נשמע שזה פצע פתוח.
    ורגע לעזוב את נושא הבחירות ולהתייחס לעניין עצמו…

  2. אני לא אבחר בגנץ לפי דעתי הוא לא מתאים לראשות הממשלה.אבל דחילק כשהיה תיכוניסט בגיל טפש עשרה.אין לזה שום משמעות מאז התבגר ופיקד על צה"ל.התנהגות לא ראויה של נער מתבגר.על זה ישפט לכל חייו?

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח