צרכנות

ביצוע ניתוח מתיחת בטן ושאיבת שומן

אי שביעות רצון ממראה הבטן היא תחושה שאנשים רבים סובלים ממנה. גברים ונשים יכולים לחוות חוסר ביטחון עצמי בשל המראה של הבטן ופעמים רבות גם פעולות כמו כפיפות בטן ותרגילים אירוביים אחרים, לא מצליחים לשנות את המראה. לכן, ניתוח מתיחת בטן ושאיבת שומן מעניין גברים ונשים.

סיכונים בניתוחים

לכל ניתוח יכול להיות סיכון. במקרה של ניתוחי מתיחת בטן קלאסיים, יכולות להיות בעיות הקשורות בנקזים. התפקיד של הנקזים הוא לנקז את הנוזלים לאחר סיום הניתוח. הבעיה היא שפעמים רבות הם גורמים לכאבים ובמקרה של תפירה לא נכונה, התוצאה יכולה להוביל לנזק ממשי. כל זאת יכול להימנע בשיטה חדשנית אשר אינה מחייבת את הישארות הנקזים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ניתוח מתיחת בטן ושאיבת שומן – התאמת הטיפול לכל מטופל

ישנה דרך להימנע מנקזים ומכאן מאחד מגורמים הסיכון של הטיפול. שיטה חדשנית מאפשרת לסיים את התהליך עם בטן מוצקה וזאת תודות לטיפול נתיחת הבטן בשילוב שאיבת השומן. בשיטה זו שואבים את השומנים מאזור המותניים והבטן וכל זאת בלי לגרום לנזקים לאזורים השונים של הגוף ובלי שהמטופל או המטופלת ישימו עצמם בסיכון.

בשיטה זו אין דרך אחת לבצע את הניתוח אלא כל תהליך עובר שלב של תכנון והתאמה ספציפית למטופל. כיוון שכל אחד ואחת מגיעים במצב פיזי שונה, יש לתכנן עבורם ניתוח מתיחת בטן ושאיבת שומן שיתאים לגופם ולציפיות שלהם.

מדוע כדאי לשלב שאיבת שומן עם הניתוח

בניתוח של מתיחת הבטן מטפלים בשכבת העור ויוצרים הידוק שלה. אבל, ישנן שלוש שכבות עיקריות שיש להתייחס אליהן; העור, השומן והשרירים. כל אחת מהשכבות צריכה להיות מטופלת. בשיטה של ניתוח מתיחת בטן ושאיבת שומן מגלה המנתח את שכבת הקארפה, השכבה אליה מתחבר השומן ובמקום לזרוק אותה, הוא מהדק אותה.

ההידוק של שכבת הקארפה מתאפשר תודות לשילוב של שאיבת שומן בתהליך והוא נותן תוצאה של דופן חזקה, שיפור של זרימת הדם באזור שעבר את הטיפול ובטן שהיא אלסטית ויכולה להתמודד היטב מול סכנות שונות. כמובן, כל זאת תוך כדי קבלת מראה אסתטי של בטן מהודקת ומרשימה.

קהל היעד שבא לבצע את הניתוח

היום אפשר לראות גם נשים וגם גברים אשר מגיעים לבצע ניתוח מתיחת בטן ושאיבת שומן. למעשה, כל מי שחש חוסר נוחות עם מראה הבטן שלו יכול להתעניין בתהליך. הניתוח המשולב עם שאיבת השומן נותן מענה במקומות בהם אחד מהתהליכים בלבד אינו יכול לתת תשובה.

אל הפרוצדורה יכולים להגיע אנשים אשר עברו תהליכים שונים שגרמו לבטן שלהם להיראות שונה (כמו נשים לאחר שסיימו את תקופת ההריונות והלידות), אנשים אשר חוו טראומה באזור הבטן ואנשים אשר עברו ירידת משקל קיצונים ועל אף הורדת המשקל הבטן שלהם אינה נראית אסתטית.

 

Back to top button