מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: אזרח ספרד ניסה לרצוח את בת זוגתו הישראלית

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה אתמול (שני) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אזרח ספרד, פרננדו סקורונט בן 54, שניסה לרצוח באמצעות סכין את בת זוגו הישראלית, בת 39, על רקע קנאה.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם והמתלוננת נישאו זה לזו בשנת 2017 ולפני כשנה עברו להתגורר בישראל יחד עם בתה של המתלוננת.

במהלך חייהם המשותפים בישראל, הנאשם הביע גילויי קנאה רבים כלפי המתלוננת, צעק ואיים עליה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתאריך 11.02.19 בשעות הערב, הגיע הנאשם לדירתם באילת, כשהוא בגילופין, ובמהלך ויכוח שהתפתח בין השניים החל הנאשם לדחוף את המתלוננת ולצעוק עליה. המתלוננת חששה מהנאשם, אמרה לו כי תתקשר למשטרה והנאשם השיב בתגובה כי אם תפנה למשטרה הוא יפרסם את תמונותיה האינטימיות.

בהמשך, כך על פי כתב האישום, המתלוננת התקשרה למוקד 100 של המשטרה ושוחחה עם המוקדנית. לשמע הדברים, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את המתלוננת.

בעקבות האמור, הנאשם נכנס למטבח, נטל מאחת המגירות סכין עם להב באורך של כ-20 ס"מ, חזר לסלון, שם עמדה באותה העת המתלוננת, התקרב אליה ונעץ את הסכין בחוזקה בחזה של המתלוננת. מיד לאחר מכן, הוציא הנאשם את הסכין מגופה והמתלוננת נפלה על הספה בסלון. הנאשם נעמד ליד המתלוננת ושוב הניף את הסכין לעברה, אך המתלוננת תפסה את להב הסכין בידה השמאלית, נאבקה עם הנאשם וקראה לבתה.

בתה של המתלוננת ראתה את המתרחש, ניסתה למשוך את הנאשם וצעקה שיפסיק, אך הנאשם לא הגיב. המתלוננת ביקשה מהבת להימלט מהדירה ולהזעיק עזרה באמצעות השכנים, והבת עשתה כן. המתלוננת המשיכה לאחוז בלהב הסכין ולהיאבק בנאשם, בעוד הנאשם מונע ממנה לקום מהספה, מחזיק את הסכין ומנסה לפגוע באמצעותו בגופה פעם נוספת. בשלב מסוים, המתלוננת הצליחה לקום מהספה, רצה לעבר היציאה מהדירה, הנאשם רדף אחריה, כשהסכין בידו, השיג אותה ליד הדלת, תפס בשערה וניסה לדקור שוב. המתלוננת הצליחה לתפוס את ידו של הנאשם או את להב הסכין וכך מנעה מהנאשם לדקור אותה.

על פי כתב האישום, הנאשם הטיח את ראשה של המתלוננת בדלת פעמיים, ולאחר מכן התרחק מהמתלוננת והותיר אותה שרועה ומדממת על הרצפה. המתלוננת נמלטה מהדירה ונכנסה לדירה אחרת בבניין. הנאשם, השאיר את הסכין במטבח, נטל את תיקו, יצא מהדירה ונעצר על ידי המשטרה בפתח הבניין.

המתלוננת שהתה תחילה ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת ולאחר מכן הועברה לאשפוז במחלקה הכירורגית.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון רצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות כנגד בת זוג ואיומים.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button