חדשות הארץמבזקים

ליברמן: "אם הרבנות לא תחזור בה, אפנה עוד השבוע לבג"צ"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס לנושא דרישות בתי הדין הרבניים לבדיקות גנטיות לעולים מברית המועצות לשעבר במטרה להוכיח את יהדותם ואמר כי "מדובר כאן באפליה מקוממת ובגזענות נטו."

ליברמן הוסיף כי "אף עולה משום מדינה אחרת לא נתבקש לעשות בדיקות דומות. אני קורא לכל העולים מברית המועצות לשעבר לא לבצע את הבדיקות המשפילות הללו. במידה והרבנות לא תחזור בה מהבדיקות הגנטיות המשפילות לאלתר ותוציא על כך הודעה פומבית, אני אפנה עוד השבוע לבג״צ על מנת שהם יהיו אלה שיפסיקו את הפגיעה בזכויות של קהילת עולים גדולה שתורמת תרומה אדירה לביטחונה ולשגשוגה של מדינת ישראל.״

2 תגובות

  1. ידוע שהרבה מהעולים הם לא יהודים. מה נזכרתם עכשיו? וגם אם לא יהודים מה הטמטום הזה ? הם משרתים בצבא ותורמים למדינה לא רק מתחבאים מאחורי תירוץ לומד תורה ואינו תורם כלום למדינה רק מקבל.

  2. יהודיה חילונית מברית המועצות לשעבר אני הופתעתי לרע לאורך זמן מהקלות בה במשך שנים רבות גוים מקבלים אזרחות ישראל על סמך מסמכים מזויפים. שם הם קראו לנו גידים הוריהם לא פעם השתתפו ברצח העם היהודי. וכאן הם מקבלים את כל הזכויות ומשפיעים בבחירות מבלי להכיר הסטוריה. תומכת בהחלטת רבנות באלף אחוז!

Back to top button