מבזקים

משטרת ישראל על תלונתו במח"ש של ח"כ סעד: "עיוות המציאות"

בהמשך לפרסום הראשון באתר חדשות MivzakLive במשטרת ישראל מבקשים להבהיר כי "מדובר בהטעיה מוחלטת של הציבור תוך עיוות המציאות."

בתגובת המשטרה נמסר כי "בניגוד לנטען, הנהג ביצע עבירת בריונות מתמשכת תוך נסיעה על השוליים למרחק רב, תוך שהוא גורם לנהגים לסטות מהנתיב ואינו נשמע להוראות השוטר לעצור. לאחר שהרכב נעצר והוצע ע"י השוטר להזמין מד"א או ליווי משטרתי לבי"ח, סירבו הנהג והנוסע המשיכו בנסיעה מסוכנת תוך התעלמות מוחלטת מהוראות החוק וקריאות השוטר וצפצוף על החוק.

בשל התנהלות זו הנהג עוכב, ומשסירב נעצר ונאזק, לאחר שהוסבר לו כי אינו יכול להמשיך בנהיגתו המסוכנת. לצערנו, הנוסע שניסה להפריע למהלך המעצר ופונה תוך זמן קצר מאוד באמצעות מד"א, בחר להכפיש את השוטר שביצע את תפקידו, הפסיק את ביצוע העבירה ואף ניסה לסייע לו להגיע לבית החולים. המשטרה כמי שפועלת מדי יום להצלת חיים בכבישים ובכלל, אולם תמשיך לאכוף את החוק בנחישות ולא תאפשר סיכונם של משתמשי הדרך בניגוד לחוק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסתיימה חקירת הפרשה המכונה "תיק 3000 – פרש...

ח"כ סאלח סעד ביקש להגיב לתגובתה של משטרת ישראל ואמר: "אני דוחה את טענות המשטרה שאינן משקפות את מה שביצע השוטר. ניתן לראות בסרט כיצד השוטר תוקף את אחי וגורר אותו ודוחף אותי. אני אזרח שומר חוק ובמצבי הבריאותי לא נותרה ברירה אלא להסיע אותי במהירות לבית החולים מחשש לחיי. אין הצדקה להתנהגות אלימה של השוטר. זו הסיבה שהגשתי תלונה במח"ש לחקור ולהדיח את השוטר".

Back to top button