כלכלהמבזקים

מיקי קופל: "יש פער גדול בין הרגולציה למה שקורה בשטח"

מיקי קופל, מנכ"ל קופל גרופ, הרצה השבוע ביום עיון של סוכני הביטוח במחוז תל אביב והמרכז. ביום העיון שהתקיים במרכז הירידים בתל אביב, נכחו כ-180 סוכני ביטוח ובכירים מהענף.

קופל הוזמן להרצות בנושא "רפורמת כתבי השירות – הפער בין רגולציה לשטח" והתייחס למכתב שפרסם לאחרונה ד"ר משה ברקת המפקח על הביטוח ללשכת סוכני הביטוח האוסר על הסוכנים למכור ביטוח שאינו משווק על ידי חברת ביטוח.

קופל דיבר על חשיבותם של סוכני הביטוח שמגנים על הצרכנים וחידד את הנושא המשפטי בנושא המכתב: "המכתב שנשלח ללשכת סוכני הביטוח בשעה 19:00 בערב באותו היום הוא אינו חוזר או טיוטת חוזר או קביעה של רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון, אלא מעין איתות אזהרה שמנוסח בזהירות כ"חשד" ועוד מילים דומות לכך. אנו רואים חשיבות רבה בפנייה של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ואף הזדמנות לדיון מעמיק ויסודי, שיחדד את הצורך להרחיב את פעילות סוכני הביטוח בשוק חופשי ותחרותי, מול גופים שמתעלמים ולא מיישמים את ההנחיות וחוזרי הרשות ופוגעים גם בתחרות הוגנת וגם במבוטחים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קופל המשיך וציין כי קופל גרופ שלחה חוות דעת משפטית רחבה של משרד עורכי הדין ג'ון גבע את שלומי הדר בנושא כתב השירות פנסים ומראות אשר מוכיח חד משמעית כי אין הבדל בין כיסוי לשר מראה או פנס או שמשה. קופל חידד כי חוזר הסדרת כתבי שירות אשר הומצא בשנת 2016 מאשר לסוכן הביטוח לשווק כתבי שירות בנושא שירותי דרך וגרירה, כיסוי לשבר שמשות ורכב חליפי ועל זה אין חילוקי דעות.

כידוע לכולם, בכל מכתב יש אינטרס וברור לכולם כי לכאורה מי שעומד מאחורי כל המהלך הזה אלו חברות הביטוח שטבעי שירצו שימכרו את המוצרים דרכם.

קופל גרופ מספקת לסקטור סוכני הביטוח פתרונות במגוון תחומים: Start Car Kopell- שירותי דרך וגרירה בתחום הרכב, Electro Kopell – שירות תיקונים למוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבתים פרטיים, New Media Kopell – מיתוג ושיווק עסקים בניו מדיה ו- Jobbit – שירותי תפעול מוצרי פנסיונים למעסיקים. הקבוצה מעניקה שירותים ל 1,382 סוכני ביטוח בישראל.

מיקי קופל ביום העיון. צילום: לשכת סוכני הביטוח
Back to top button