צרכנות

חדרי ישיבות להשכרה – כיצד לבחור את המקום המתאים עבורך?

ישיבות ופגישות עבודה הן חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום בחברות, עסקים וארגונים שונים, וכל משרד או ארגון המכבד את עצמו מתאים את מבנה העבודה לצרכים תוך הקצאת מרחב לחדר ישיבות המותאם להכיל כמות מסוימת של משתתפים על פי הצורך. יחד עם זאת, יציאה אל מחוץ למתחם הארגוני הקבוע לצורך קיום של ישיבה "שוברת שגרה" עשוי להיות פתרון אידיאלי במספר סיטואציות ביניהן:

  • מקום – כאשר כמות המשתתפים הנדרשת לישיבה היא גדולה מבדרך כלל מסיבות שונות וחדר הישיבות בארגון קטן יחסית וצפוף מלהכיל את כולם, השכרת חדר ישיבות חיצוני במתחם עסקי מותאם מהווה פתרון מצוין ונוח.
  • עבודה שוטפת – הרעה החולה של כל ארגון הפועל בסביבה תחרותית ויום יום קדחתני הוא חוסר היכולת לעצור את הפעילות השוטפת לצרכי למידה, חשיבה ושיח. לא אחת כאשר מתוכננת ישיבה בתחומי הארגון המנהלים הבכירים והעובדים מוצאים את עצמם נשאבים לתת מענה לבעיות שוטפות, יוצאים ונכנסים מן הישיבה ומתקשים ליצור ניתוק אמיתי מסביבת העבודה. בישיבות חשובות המצריכות תשומת לב מלאה של המשתתפים מומלץ לצאת מחוץ לגבולות הארגון (ולא לשכוח לנתק טלפונים ניידים…).
  • פרטיות – בישיבות ארגוניות שאינן מן המניין, התכנסות של בעלי תפקידים מסוימים עשויה להפוך לחרושת אמירות ושמועות. במקרים בהם רעיונות ופרויקטים טרם הבשילו, ובמטרה להעניק הזדמנות אמתית לבחינת רעיונות, מומלץ להיפגש מחוץ לארגון וללא העין הבוחנת של בעלי התפקידים השונים.
  • חגיגיות – בתחילת או סוף שנה, בסיום של פרויקט מוצלח, בדרך להנעת פרויקט חדש, בחגים ובאירועים אחרים, לעתים ההתכנסות והישיבה נועדו לא רק לצורך שיח והעברת מסרים אלא ובעיקר על מנת ליצור אווירת חג, חיבור בין העובדים, הגברת המוטיבציה ומחויבות לארגון. ישיבות חגיגיות מעין אלו מומלץ ליצור באמצעות שינוי אווירה ומחוץ לכותלי הארגון.

אז איך בוחרים את המקום המתאים לקיום ישיבה "חיצונית"?

בעידן של ימנו, השכרת חדרי ישיבות הוא שירות שניתן למצוא בקלות במספר אזורים בארץ ובסטנדרטים גבוהים להפליא. בבחירה של חדר ישיבות כדאי להביא בחשבון מספר אלמנטים חשובים:

  1. קרבה ונוחות הגעה: חשוב לבחור במקום אשר ההגעה אליו אינה מהווה טרחה הן ברמת זמני הנסיעה והן ברמת נוחות ההגעה, ולהביא בחשבון את כלל המוזמנים לרבות המגיעים בתחבורה ציבורית. יש לבחון נגישות של המקום, אפשרות הגעה ברכבת על מנת לחסוך בפקקים ומקום חניה זמין ונוח.
  2. נראות כללית: יציאה מהסביבה הטבעית למפגש עסקי וארגוני מחייבת מקום שאינו נופל ואף עולה בתנאים על הסטנדרטים הקיימים. קיימו ישיבות חיצוניות במתחמים יוקרתיים, מוארים ומעוצבים ולא במבנים ישנים באזורי תעשייה. זכרו תמיד, יוקרה משדרת הצלחה.
  3. אבזור טכנולוגי: ביציאה לחדר ישיבות חיצוני לא תרצו לסחוב עמכם מקרן, מסך או כל אביזר טכנולוגי למעט דיסק-או-קי או לכל היותר מחשב נייד. בהשכרת חדר ישיבות יש לוודא כי החלל המיועד כולל את כל האמצעים הטכנולוגים הדרושים לרבות מקרן, מסך גדול, רמקולים, תקשורת אינטרנט אלחוטי וכו'.
  4. תנאי אירוח: למרות שמדובר במובן מאליו חשוב לבחור במתחם המציע חללים ממוזגים היטב, בעלי ריהוט נוח ומותאם (חשוב להגדיר מראש האם יש צורך בשולחן או ישיבה בחלל פתוח או צרכים אחרים), פינת קפה זמינה ושאר תנאי אירוח מפנקים שישדרגו היטב את החוויה במקום.

>> מחפשים חדר ישיבות להשכרה במיקום ייחודי ויוצא דופן? אצטדיון "סמי עופר" בחיפה מעמיד לרשותכם מגוון חדרי ישיבות VIP לאירוח יוקרתי באווירה אחרת – לחצו כאן לפרטים נוספים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button