מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: כך לוחמי מג"ב השתלטו על חשוד שניסה להבריח אמל"ח מירדן

הותר לפרסום: לוחמי החטיבה הטקטית של משמר הגבול/משטרת ישראל סיכלו הברחה של עשרות אקדחים מירדן לשטח ישראל.

משטרת ישראל התירה הערב (ראשון) לפרסום כי בתאריך 07.02.19 סיכלו לוחמי משמר הגבול של החטיבה הטקטית וכוחות צה"ל מחטמ"ר הבקעה והעמקים, הברחת אמצעי לחימה מירדן לישראל.

במהלך הפעילות שנמשכה עשרות שעות הבחינו הלוחמים בחשוד שניסה לחצות את הגבול באזור צפון בקעת הירדן כשעל גבו תיק גדול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפעילות המורכבת שכללה שיטות פעולה מתקדמות מאוד הביאו הלוחמים למעצרו של החשוד שניסה ככל הנראה להבריח את אמצעי הלחימה. בחיפוש בתיקו נמצאו 37 אקדחים מסוגים שונים.

בנוסף הצליחו הכוחות להביא למעצרם של שלושה חשודים נוספים שהמתינו לו בשני כלי רכב בשטח ישראל. החשודים על פי החשד היו אמורים לקלוט אותו ולהסיע אותו מהמקום.

4 החשודים, החשוד בהברחה, פלסטיני מאזור שכם בשנות ה- 40 לחייו ושלושת החשודים הנוספים שנעצרו בשני הרכבים, פלסטינים תושבי אזור שכם נעצרו להמשך חקירת גורמי הביטחון.

במשמר הגבול מדגישים שהחטיבה הטקטית מביאה לזירה המבצעית של משטרת ישראל יכולות רבות ומגוונות המאפשרות פתרונות מבצעיים יצירתיים ומתוחכמים למיגור הפשיעה ולמאבק בטרור. השילוב של טכנולוגיות מתקדמות עם כוח אדם מיומן מאוד הוא שאפשר את ההצלחה המבצעית וסיכול ההברחה.

"מדובר בפעילות מבצעית מורכבת ששילבה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים מאוד לצד לוחמים שפעלו במספר מתארים בין היתר תצפיות, מארבים ושיטות פעולה חסויות." הדגיש מפקד הפעילות בהתייחסו למאמצי המשטרה לסיכול ההברחה.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח