מבזקיםתנועה ותחבורה

צפו בתיעוד: מבצע אכיפה משטרתי בכביש 6 כנגד רכבי משא

היום (ראשון) החל משעות הבוקר המוקדמות נפרשו שוטרי אגף התנועה בהיערכות מוגברת בכביש 6 לטובת מיקוד האכיפה בעבירות עמידה בשוליים שלא לצורך המוגדרות כעבירות מסכנות חיים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

העצירה/עמידה בשוליים ללא סיבה מוצדקת (לחירום בלבד) בייחוד בכביש מהיר כמו כביש 6, עלולה לסכן את הנהג ויושבי הרכב. לא אחת אנו עדים לתאונות שמתרחשות כתוצאה מעמידה של כלי רכב על השול.

משטרת ישראל, מבצעת פעילות הרתעתית לצד מניעה והסברה במטרה להציל חיים ולמנוע את התאונה הבאה. בעת הפעילות נרשמו דו"חות תנועה נגד נהגים שביצעו עבירות של עמידה בשול לצד עבירות נוספות כגון: תקינות כלי רכב, ליקוי בטיחות חמורים הובלת מטענים החורגים במשקלם מהמותר ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

במשטרה הדגישו כי פעילות זו, המרתיעה את הנהגים ומשלחיהם, מצטרפת לעשייה מרובה של אגף התנועה באכיפה נגד כלי רכב כבדים במהלך כל השנה ותימשך גם בימים הקרובים.

במהלך הפעילות נרשמו כ-100 דו"חות בגין עבירות השוליים, תקינות, ליקוי בטיחות, הובלת מטענים באופן לא חוקי ועוד עבירות נוספות שביצעו הנהגים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מנתוני מבצע האכיפה עולה כי 48 דו"חות נרשמו לנהגים שביצעו עבירה של עצירה על השול בניגוד לחוק בדרך בינעירונית, 4 נהגים נתפסו מבצעים עבירה של הורדה/העלאת נוסעים, 12 כלי רכב כבדים הורדו מהכביש עקב ליקויים, 6 נהגים נתפסו עושים שימוש בנייד בזמן נהיגה, 3 נהגי משאית נתפסו כשהם מובילים מטען באופן לא חוקי המסכן את משתמשי הדרך ו-9 נהגי משאיות שביצעו עקיפות מסוכנות ובניגוד לחוק נרשמו נגדם דו"חות בהתאם.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

נאלצת לעמוד בשול הדרך?

לשם ביטחונך פעל עפ"י ההוראות: לבש אפוד זוהר, כל יושבי הרכב מתבקשים לצאת מהרכב בצד הקרוב לשול ולעבור מעבר למעקה הבטיחות, בשעת מצוקה יש להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

Back to top button