מבזקיםמומלצים

"מיצי" מחפשת בית חם

בעקבות התכנון לעבודות שדרוג תחנת פתח תקווה קריית אריה – צוות התחנה מחפש ל"מיצי", החתולה הישראלית המפורסמת בעולם, בית חם ואוהב
 
"מיצי", החתולה הישראלית המפורסמת בעולם מתחנת פתח תקווה קריית אריה, מחפשת בית חם ואוהב.

תחנת הרכבת משמשת בית לחתולה מזה כשנתיים, ובמהלך התקופה נקשרו אליה עובדי התחנה ונוסעי הרכבת הקבועים, שעיקרו וחיסנו את החתולה על חשבונם, ואף דאגו להשתיל בה שבב אלקטרוני ולדאוג לה לאוכל ומשקה.

"מיצי" הפכה לעובדת מן המניין בתחנה, כאשר היא מלווה את צוות התחנה במהלך יום העבודה.
 
כעת, מתוכננות בתחנה עבודות שדרוג בקנה מידה גדול, כחלק מחיבור התחנה לתוואי הרכבת הקלה. עקב העבודות, חוששים ברכבת ישראל כי תיפגע סביבת המחיה של "מיצי", וברכבת פועלים למציאת בית חם לחתולה האהובה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנהל התחנה אליהו יפרח, המלווה את החתולה תקופה ארוכה ציין כי צוות התחנה יתקשה מאוד להיפרד מהחתולה האהובה, והיא תימסר לאימוץ לאחר בדיקה מקיפה של המועמדים, תוך התחשבות בקדימות הפניות.

החתולה התפרסמה בכל העולם בשבועות האחרונים, בזכות צילום ויראלי של נוסעים בשעת ערב, כאשר היא יושבת על שערי הכניסה בתחנה ומסייעת לצוות התחנה בניהול תנועת הנוסעים בשעת העומס.

צוות התחנה פתח תיבת דואר מיוחדת לטובת המבצע, שכתובתה [email protected], והפונים אשר מעוניינים לאמץ את מיצי החתולה מתבקשים לשלוח את פרטיהם לכתובת הדואר הזו.

צילום: דוברות רכבת ישראל
צילום: דוברות רכבת ישראל
צילום: דוברות רכבת ישראל
צילום: דוברות רכבת ישראל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח