מבזקיםפוליטי / מדיני

רגב: "הלכתם קצת רחוק מידי – סך הכל פוסט באווירה פורימית"

השרה רגב פרסמה הערב (חמישי) הודעת הבהרה בעמוד הפייסבוק שלה, זאת לאחר שהפוסט האחרון בו כינתה את הרמטכ"לים "ליצנים" גרר אלפי תגובות זועמות.

"חברות וחברים יקרים," כתבה רגב, "אני קוראת את התגובות שלכם. הלכתם קצת רחוק מידי. זה היה בסך הכל פוסט באווירה פורימית שעלה כקונוטציה לתמונה שאני בוודאי לא אני צילמתי."

"אני רואה את כל הרשת מוצפת בפוסטים ובממים מצחיקים על התמונה הזו ומעניין שכולם, מימין ומשמאל, התייחסו אליה באותה קונוטציה פורימית – המנורות שדמו לכובע ליצן. לכן כיניתי אותם ליצנים בהקשר הפורימי בלבד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רגב הוסיפה כי "יש תמיד שמנסים לפרש את דבריי בדרך אחרת, אז אם לא הבנתם את זה, אז עכשיו אני בטוחה שאתם מבינים. ולסיום טיפ קטן ובחינם: לפני שמקליקים על המצלמה, צריך לשים לב גם לפרטים הקטנים מסביב…"

יש לציין כי גם הודעת ההבהרה על דבריה הבוקר לא עזרו לצנן את האווירה והיא "זכתה" לשלל תגובות חריפות נוספות, כמו זו של אילן גיטמן שכתב, "את נבחרת ציבור, את לא טוקבקיסטית. תתחילי להתנהג ולהתנסח בהתאם"

רן גולנד הורביץ כתב: "ואני מכנה אותך חסרת תרבות ואחריות, מתלהמת וגסה, עסקנית פוליטית מהזן הנחות ביותר שדואגת למקומה ברשימת הליכוד לפני טובת מדינת ישראל. *נאמר בהקשר פורימי*"

דניאלי מימון כתבה: "מירי רגב, העם לא טיפש – הבינו כולם למה התכוונת תעמדי מאחורי המילים שלך למרות שזה קשה.. ואם לעם באמת יש שכל לא יצביעו ליכוד רק בשביל שאת ודומים לך לא ימשיכו לנהל לנו את המדינה כדברייך"

שרת התרבות והספורט מירי רגב. צילום: אתר הכנסת

29 תגובות

  1. לא מבין אותך רב אלוף לא מתאים ….וסרן ביבי מתאים ..תן להם 100 ימי חסד ונראה ..אתה סותר את עצמך יש חקירות וזה מצער אותך אז תשנה תמיד אפשר להחליף אחרי כמה שנים שר בטחון 2 רמטכל"ם תן כבוד…

  2. אפילו להתנצל ולבקש סליחה הבהמה הזו לא מסוגלת! כמה אגו יש לה. בא לי להקיא שאחת כזו שרת התרבות

  3. איבדת את זה.עדיף שתשתקי.תלמדי.מאמסלם.ביטן.וירום הודו זוהר.נגמר הבייתה.

  4. כנראה שפורים אצל מירי רגב הוא כל השנה .שחקנית דרג ד' םוליטקאית דרג ח'
    נראה שהיא מונתה לדוברת צה"ל
    זה היה באוירה פורימית. היא פשוט בדיחה מהלכת חסרת עצם בלשון.
    אין מילים לעשייה הבוטה שלה בכל תחום.
    היא הורסת לליכוד, ביבי שים לב היא מסוכנת גם לך

  5. אין ממה להתרגש , זה אוצר המילים הקיים בתאי המוח המעוותים של רגב .
    מי שכינה אותה בהמה לא טעה.
    היא מעיזה לתקוף את השמאל זה בסדר, אבל במהלך השבוע האחרון הרודן ביבי עושה מה שהוא רוצה בליכוד שיריונים צירוף ארגון טרור כדוגמת עוצמה יהודית והיא שותקת. לא רק היא כל שרי הליכוד וכל חברי הכנסת הפחדנים.

  6. מה רוצים מפי האשפה הוא תמיד מסריח ומלוכלך זו ה"צרה" גרב כל התפלפלות לא תעזור די להתחנפות תהיהי קצת ממלכתית אבל אשפה נשאר אשפה

  7. מירי רגב היא הפח אשפה הכי גדול שהיה אי פעם בממשלת ישראל.אין לה כל ביקורת עצמית מה היא מדברת או כותבת.מתנהגת בצורה הבזויה ביותר.אולי הפעם סוף סוף נתפטר ממנה וחבריה מהליכוד.יבואו 7 השנים הטובות לעם ישראל.

  8. סיבוני על כך טיפשה ואיבדה כבר מזמן את הקשר בין התא האפור היחיד, לבין הפה הגדול שלה…לא מבינה איזה נזק גורמת.. אבל, תמשיכי , תמשיכי. טוב ליהודים…

  9. ליצנים הם בטח לא! אלה שלושה מרמטכלי צהל בעבר.ואין זה יאה לכנותם כך!
    ברור שזו אמירה מכוערת וטיפשית! אבל…
    איני רואה מי מהם…יכול להיות ראש ממשלה?
    גנץ ? חתיך.כן.אבל ברצינות???
    לפיד? ..אפילו אין לי מה לומר..
    בוגי.."סיפורי בוגי"
    אשכנזי? "אנא עארף…
    נראה…כאילו הם עושים ערב גיבוש…
    בבית העם ביישוב מכבים רעות..חחחח
    ביבי מתאים!
    אבל…..מצער אותי כל החקירות ..שיש מסביבו..טעם רע..אין ספק…

  10. כמה שטויות גברת סבון את יכולה לפלוט בדקה. העיקר שאת מתחנפת למלך שלך הנוכל שאפילו בנו יאיר מדבר בקלטת על מתווה הגז שהאבא נתן לחברים על חשבון משלם המיסים. כמה פרשיות נגד ביבי ונגד מספר חכים אחרים בקרב הליכוד. לא משנה מה יעשה אפילו אם ירצח מישהו שהרבה ליכודניקים עדיין יאמרו אמן. מדינה בהפרעה

  11. כמה מצחיק לקרוא לרמטכלים ליצנים. אז אפשר להתבדח שאת היית מזרן כלל פלוגתי בצבא. אה סליחה זאת לא בדיחה אלא האמת. lol

  12. מירי, אין לנו בעיה עם ליצנים, עם מטומטמים דווקא יש לנו בעיה, ואת בהחלט נמנית עימם.לא די שניסית לפלג את העם, מנסה בכח להעלות את השד העדתי, נוגסת בדמוקרטיה ובחופש הביטוי ,עכשיו גם מצאת את הזמן להתבדח על מי שהיה אמון על בטחון
    המדינה .יש זמן עד פורים , אולי תספיקי לתפור תחפושת של אדם נורמלי.

  13. Cut the bullshit מלכת הבולשיט. לפני שאת מאמצת לעצמך מונחים לועזיים שכלל אינך מכירה כדאי שתבררי מה משמעותם המדויקת. למשל כדאי שתבררי מה פירוש קונוטציה לפני שאת שוב מפגינה את בורותך ברבים.

  14. לא ייאמן איך הפרחה האלימה הזאת עדיין לא מתביישת להמשיך להפגין את טמטומה ובהמתיותה בכלי התקשורת.

  15. עוף זה לא פרגית? מירי זה לא עיפרון מחודד. מאד לא מחודד. רק מיקי זוהר עוד פחות מחודד ממנה.

  16. ניקח את הבחירות על אפכם וחמתכם.
    מירי אישה טובה סהכ…לא הכי חכמה נודה ביושר..
    אבל עשתה לכם בית ספר במשרד התרבות השמאלני..מירי, תשתדלי לחשוב לפני שאת מדברת…או הכי טוב אל תדברי כלל..את מביישת אותנו …עד אחרי הבחירות

  17. על מירי רגב נאמר: אפשר להוציא את האיש מהכפר , אי אפשר להוציא את הכפר מהאיש(ה). גסה, וולגרית וחסרת תרבות!

  18. הי מירי, התגעגעתי. מזמן כבר לא שמעתי את היציאות המקוריות שלך. נופל צופים של שפת הביבי(ם)…

  19. כנראה שח"כ שטרן ידע על מה הוא מדבר .אני מצפה שמשהו ירים את המראה וישים למירי הזו מול הפנים .חבל לי רק על בני משפחה שודאי סובלים.

  20. לצערנו את הלצנית הראשית אתם מפחדים רועדים מפחד…את אומרת שהם לצנים הם משכמם ומעלה והם ינהלו את המדינה יותר טוב מחבורת לקקנים שלכם אזה ערך נתתם חוץ מפרוד . והתלהמות..אני אזרח ותיק מה נתתם לי מה אתם עושים לותיקים לנוער לצעירים שלא מסוגלים להגיע לבית כלום חוץ מדבורים והסתה ופלוג.

Back to top button