בידורמבזקיםפנאי

בפעם השביעית: פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב חוזר – הכניסה חינם!

עשרות מופעים, פסלים שמתעוררים לחיים, אקרובטים וליצנים בגובה אדיר, היישר מאירופה מופע קרקס "Cirque NO PROBLEM", סדנת ריקודי בטן בהשתתפות הקהל, מופעי תיאטרון-רחוב מלאי כישרון ושחקני פנטזיה גדולים מהחיים!

טיילת התיירות אילת – מהמרינה ועד טיילת מלון דן

שישבת 1-2 במרס 2019, 11:00-15:00 – פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב – הכניסה חינם!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשבמרכז עדיין חורפי וגשום לסירוגין, טיילת התיירות הצפונית של העיר אילת נשטפת באור השמש המאיר דמויות צבעוניות ומופעי ענק! עשרות אמני רחוב, להטוטנים, רקדנים, ליצנים ומופעים עוצרי נשימה לכל המשפחה יציפו את הטיילת וישמחו את כולם.

תאגיד התיירות העירוני של אילת מקיים זו השנה השביעית את 'פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב' ובמשך יומיים יביא אל הרחוב את הכישרונות הגדולים והצבעוניים ביותר: מופע אקרובטיקה ובועות באוויר, סדנאות קרקס לילדים, מתנפחי ענק, דמויות פנטסטיות, פסלים חיים שיעמידו פנים ודמויות מהאגדות שיפעילו את ההולכים בטיילת בשירה, ריקודים ובמשחק עם אביזרים.

האחים בז'וז. צילום: מורן מעיין

אפשר יהיה ליהנות ממופע הקרקס הבינלאומי "Cirque NO PROBLEM" המשלב קרקס קלאסי עם אפקטים מיוחדים ומפתיעים, מסדנת ריקודי בטן מלהיבה ומלאת אנרגיות בהשתתפות הקהל, ממופעי האקרובטיקה של נדין – שמונה מופעים אקרובטיים שונים שיתקיימו כולם באוויר מעל ראשי הצופים! ועוד.

במופע רחוביוקי (רחוב+קריוקי) להקה בת 3 נגנים תבצע 100 שירים שונים והקהל יוזמן לשיר ולרקוד איתם, ואפילו לזייף. במופע "יוצאים מהארון" נגלה מה אומרות החולצות למכנסיים ומה קורה אחרי שנסגרות דלתות ארון הבגדים בצורה מוגזמת, אנרגטית ומצחיקה.

שני משוגעים. צילום: יוסי וונש
שני משוגעים. צילום: יוסי וונש

בין המופעים פזורים עשרות פסלים חיים ומופעי תיאטרון שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו: לוכד החלומות, הצב, סנטה קלאוס, סבא עץ, "נטע ברזילי", איש הזהב נגן טובה, "התייר" ועוד. בין הקהל יסתובב מקפל בלונים מקצועי שיחלק בלונים בצורות וליצנים על קביים שיצחיקו ויסחררו את הקהל שמתחתם.

התאגיד העירוני לתיירות באילת הוקם למען העצמת החוויה של התייר באילת. התאגיד פועל לקידום ופיתוח פרויקטים תיירותיים העוסקים בתרבות, מוזיקה וספורט שמטרתם למצב את אילת כעיר תרבות, קריית ספורט בינלאומית וכבירת התיירות של ישראל. במסגרת אירועים אלה ניתן למנות את פסטיבלי הג'אז, פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, פסטיבל הבירה בסוכות, פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, הביאנלה לאמנות, פסטיבל של אוכל בטיילת, תחרויות ספורט בינלאומיות: שחיה, טניס, גלישה, שייט, צלילה ועוד.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת מרחבת בית הגשר (המרינה) ועד טיילת מלון דן

שישבת, 1-2 במרס 2019, 11:00-15:00

הכניסה חינם!

Back to top button