חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום בגין ניסיון לרצח: חבט בראשה של אימו במשך כ-3 שעות

בעקבות חקירה אינטנסיבית של מחלק ימ"ר צפון בגין ניסיון לרצח של אישה בת 48 ע"י בנה, היום (רביעי) פרקליטות חיפה הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים של צעיר בן 19.

המקרה אירע לפני כחודש כאשר למשטרה הגיע דיווח על אישה שנמצאה בביתה כשהיא חבולה בראשה ומפונה לבית החולים בנהריה במצב קשה.

כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות, במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים בהם מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה, פיקוד מרחב כנרת וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהנתונים הראשונים שנאספו ע"י החוקרים בזירה עלה חשד כי בנה של האישה תקף אותה באורח קשה ונמלט מהמקום. כוחות משטרה פתחו בסריקות לאיתורו ולאחר שלושה ימים, בסיוע מידע מודיעיני הנאשם אותר כשהוא מסתתר בתוך מחסן בכפר מעיליא.

הנאשם נעצר והובא לחקירה אך לא שיתף פעולה ובנוסף בחר שלא לענות לשאלות חוקריו לאורך כל תקופת מעצרו.

מחקירה מקצועית ומהירה של חוקרי היחידה המרכזית של מחוז צפון עולה כי הנאשם נעצר ובתאריך 24.1.19 הובא לבית משפט השלום באשקלון לדיון בבקשה להאריך את מעצרו.

במסגרת הדיון הקורבן (אימו של הנאשם) יחד עם אביו ביקשו מבית המשפט כי ישחרר את הנאשם למעצר בית מלא בביתה של הקורבן והם יפקחו עליו. הנאשם והקורבן הגיעו לביתם במעלות סמוך לשעה 21:00. קרוב לחצות הגיעו 4 חברים של הנאשם לבקר אותו והם נכנסו לשבת יחד איתו בחדרו ושם השתמשו בסמים מסוכנים מסוג חשיש. בשלב מסויים הקורבן נכנסה לחדרו של הנאשם וכשהבחינה כי הם משתמשים בסמים מסוכנים ביקשה מהחברים לעזוב את ביתה, והודיעה לנאשם כי אם לא יפסיק להשתמש בסמים מסוכנים היא תקרא למשטרה. בין הנאשם לקורבן התפתח עימות קולני שכלל צעקות הדדיות.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

מאוחר יותר סמוך לשעה 00:40 לאחר שהחברים עזבו את הבית החליט הנאשם לגרום למותה ובין השעות 00:42 ועד לשעה 03:57 לפנות בוקר תקף הנאשם את אימו כשהיא שוכבת במיטתה באמצעות חפץ כהה כשהוא הנחית אותו על ראשה בעוצמה מספר פעמים בכוונה לגרום למותה. לאחר מכן נמלט הנאשם מהבית ועזב את אמו כשהיא מתבוססת בדמה.

עוד עולה כי רק בשעה 14:05 הגיע אביו של הנאשם אל הבית, לאחר שלא הצליח ליצור קשר טלפוני עם האישה, ומצא אותה כשהיא שוכבת במיטתה, מחוסרת הכרה ומדממת. הוא הזעיק למקום אמבולנס שהבהיל אותה לבית חולים גליל מערבי בנהריה כשהיא מורדמת ומונשמת. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לאמו חבלות ראש קשות ושברים מרובים בראש ובעצמות הגולגולת שחדרו עד המוח. היא פונתה במצב קשה לבית החולים, שם נותחה ועדיין מאושפזת עד לרגע זה.

צוות החקירה מצליחים לאסוף ראיות ביניהם ממצאי DNA של הקורבן שנמצאו על חולצתו של הנאשם, אמצעים טכנולוגים מהם ניתן ללמד כי הנאשם ואימו היו לבדם בדירה במועד האירוע ועדויות של עדים שונים עד אשר הצליחו החוקרים לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם בגין ניסיון לרצח והפרת הוראה חוקית.

כאמור, פרקליטות חיפה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים .

3 תגובות

  1. מפליא איך נותרה בחיים לאחר המכות הקשות ונמצאה מדממת רק לאחר מספר שעות. ומדובר ב "חפץ קהה" ולא "כהה". מתי ילמדו הכתבים לכתוב עברית נכונה??

  2. מה רצית?! חינוך חילוני. ילדים זורקים על המורים כסאות. המורים לא יכולים לחנך. ההורים מנסים להיפתר מילדים. וכאשר ההורים רוצים טיפה צ'ומי מצאצאיהם – עסוקים בטלפון…

    מה הפלא?!

  3. מטורף!!! תביאו ילדים לעלום ובסוף ינסו לרצוח אותך. איזה עולם מעוות. השם ישמור!

Back to top button