מבזקיםמשפטי/פלילי

מושב רוויה: למעלה מ-3,000 שתילי מריחואנה נחשפו בתוך חממה

משטרת ישראל תפסו למעלה מ-3,000 שתילי מריחואנה במשקל כולל של מעל 260 ק"ג שגודלו בתוך חממה במושב רוויה בשווי של מיליוני שקלים.

בחודש האחרון התנהלה במשטרה חקירה סמויה והבוקר (רביעי) עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, נעצרו 4 חשודים בחשד לגידול, החזקה וסחר בסמים מסוג קנאביס.

בתום חקירה סמויה בשילוב אמצעים טכנולוגיים שהתנהלה בחודש האחרון במשטרת ישראל ועם המעבר הבוקר (רביעי) לחקירה גלויה נעצרו 4 חשודים אשר על פי החשד גידלו מריחואנה בחממה הנמצאת במושב רוויה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשודים שנעצרו הם בעל המשק, בן 51, שני תושבי שטחים בני 20 ו-38 ששהו בישראל ללא היתרים כדין, אשר עבדו על פי החשד בגידול הסמים המסוכנים וישנו בתוך ביתן שמירה בסמוך לחממה וחשוד נוסף בן 52 תושב אשדוד.

במסגרת החקירה עלה כי החשודים מגדלים סמים מסוכנים מסוג מריחואנה בתוך חממה הנמצאת במשק במושב רוויה ולצורך הגידול הם נעזרים בשני פועלים תושבי השטחים השוהים בישראל שלא כדין והם לנים בביתן שמירה שהוסדר עבורם בסמוך לחממה.

בחממה נמצאו כ- 3,000 צמחי מריחואנה ובמשקל של מעל 260 ק"ג בשווי של מיליוני שקלים. בנוסף נתפסו במקום אמצעי: דישון, השקייה, כלי עבודה ורכב פרטי מסוג פאסט.

כל החשודים הובאו הבוקר לבית משפט השלום בטבריה לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

במשטרה ציינו כי "חשיפת החממה בוצעה במסגרת מאבקה של משטרת ישראל בתופעת הסמים והעבריינות הנלוות לה. הפקת סמים בכמויות מסחריות משמשות מקור למימון פעילות עבריינית, וגוררות אחריהם מאבקי שליטה וכוח אלימים על אזורי הפצת הסם. בנוסף ברוב המקרים מפיצי הסמים המסוכנים מוצאים את דרכם לבני הנוער, אשר במקרים מסוימים הסמים הללו מהווים עבורם מדרון חלקלק שעלול להפוך לצריכה שוטפת של סמים, התמכרות ואף חבירה לגורמים עבריינים. משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל המישורים ותוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה במסגרת מאמציה לסיכול יצור והפצת סמים."

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. למה צריכים להשמיד את כל השתילים האלה כאשר רק היום דווח בחדשות באתרים השונים על מחסור ענק בקנביס לחולים. יכלו להעביר את כל השתילים למגדלים עם רישיון ובזה היו עוזרים לחולים רבים שלא יודעים מה ילד יום.

Back to top button