חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

הסדר טיעון: בן זוגה של תהילה נגר ז"ל הורשע בהריגה

בית המשפט המחוזי בנצרת קיבל היום (שלישי) את הסדר הטיעון שבמסגרתו הסכימו הצדדים כי הנאשם ראיד רושרוש יודה בהריגתה של המנוחה תהילה נגר ז"ל, ובעבירות נוספות שביצע כלפיה. התביעה תדרוש את העונש המירבי לעבירת הריגה, עשרים שנות מאסר בפועל. כן תדרוש עונש מאסר על התנאי ופיצוי למשפחת המנוחה.

בני משפחתה של תהילה נגר ז"ל עוררו מהומה באולם בית המשפט בעקבות הסדר הטיעון טענו כי מדובר ברוצח. אבי של תהילה אמר, "אני מתבייש היום במדינת ישראל שסגרה הסדר טיעון עם הרוצח של בתי, אין יותר מה לעשות כאן, אני פשוט אסתלק מהמדינה, לא אחיה כאן!"

במשרד המשפטים הבהירו כי "מדובר בתיק שבוסס מלכתחילה על ראיות נסיבתיות. אין שום ראיה ישירה המוכיחה כי הנאשם הוא שביצע את העבירה שכן איש לא היה עד לאירוע והנאשם הכחיש את מעורבותו במות המנוחה עד לרגע בו חתם על ההסדר והודה בעובדות כתב האישום המתוקן. למרות הכחשתו, התביעה סברה לאורך כל הדרך כי יש די ראיות נסיבתיות להוכיח את מעורבות הנאשם במותה של המנוחה. אולם התביעה גם סברה כי לא יהיה זה נכון להתעלם מקשיים ראייתיים שעלו במהלך המשפט ועל כן הסכימה לחתום על הסדר הטיעון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תהילה נגר ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

עוד נטען כי "התיקון בעובדות כתב האישום מתייחס אך ורק ליסוד הנפשי שבעבירה, וזאת בעקבות קושי משפטי שהתעורר במהלך ניהול המשפט, גם בהקשר זה.

כמו כן, נוסף לקושי המשפטי קיימים קשיים נוספים שעלו במהלך ניהול המשפט והנוגעים לחומר הראיות. מטעמים משפטיים ואחרים, הנוגעים, בין היתר, לצנעת הפרט- לא נוכל לפרטם."

זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה
זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה
זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח