בידורמבזקיםמשפטי/פלילי

הסטנדאפיסט גדי וילצ'רסקי ישלם פיצוי לשוטר בסך 115 אלף ש"ח

בית משפט השלום בירושלים חייב את עידן מור, הסטנדאפיסט המוכר בשם "גדי וילצ'רסקי" לשלם פיצוי כספי בסך 85 אלף שקל לשוטר תנועה בגין פוסט מכפיש שכתב עליו ברשת החברתית פייסבוק, וזאת לאחר שעצר אותו לבדיקה בגין חשד לנהיגה בשכרות.

בפוסט ציין מור את שמו המלא של השוטר ואת המספר האישי שלו ובין היתר כתב, ""לא רק שאתה השוטר הכי טיפש שפגשתי בחיים שלי, אתה גם בן אדם נאלח ומנוול, שניסה לתפור תיק לאזרח חף מפשע. אני רק תוהה מה קורה לאדם הסביר, שבשעה 5 בבוקר מותש מהחקירה ומהיחס המשפיל שלכם, חותם על מסמך שכזה בלי לקרוא אותו ונופל בפח כזה, שאפס כמוך טמן לו. נתראה בבית משפט יא כלב".

השוטר, שנחשף לפוסט המכפיש נגדו החליט להגיש תביעה נגד מור בגין לשון הרע ופנה לבית משפט השלום בירושלים בדרישה לקבלת פיצוי על הפגיעה בשמו הטוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קרלוס הגדול, ויקיפדיה

מור הגיש בתגובה כנגד כתב הגנה בו ביקש לדחות את התביעה בטענה כי דבריו אינם בגדר לשון הרע וכי השוטר הוא שהפר את החוק כשביקש ממנו לתת דגימת שתן במקום לעיני העוברים ושבים ופעל לכאורה בניגוד לחוק זכויות כבוד האדם וחירותו.

השופטת מיקה בנקי דחתה טענה זו וקיבלה דווקא את טענת השוטר ולפיה מור דרש לסור לניידת על מנת לנסוע לנקודת המשטרה ושם למסור את הדגימה. מור כאמור, סירב לבצע את הבדיקה ואף לחתום על הדו"ח בגין נהיגה בשכרות.

השופטת ציינה כי הדברים שנכתבו בפוסט הינם בגדר לשון הרע וכי העלבונות והקללות שהטיח מור בשוטר לא נעשו בתום לב והעדות לכך היא הבעת הצער בפני בית המשפט על כתיבתן. מור אף ציין במהלך המשפט כי באותו היום כלל לא היה תחת השפעת אלכוהול.

בסיכומו של דבר, השופטת בנקי חייבה את מור לשלם לשוטר פיצוי כספי בסך 85 אלף שקלים ועוד 30 אלף שקלים בגין הוצאות משפט.

בנוסף, הורתה השופטת למור לפעול להסרת הפרסום מרשת האינטרנט, ולפנות בתוך 30 יום לכל אתר בו מופיע פרסום זה ולבקש את הסרתו.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח