צרכנות

מתכונים למרקים טעימים במיוחד

מרק חם הוא אחד המאכלים האהובים בעיקר בחורף אך לא רק. כולם מכירים את התחושה הנפלאה שנכנסים הביתה ביום קר כשבחוף הגשם לא מפסיק לטפטף, עם שילוב של ברקים ורעמים וברקע מריחים מרק חם שממתין על הכיריים.

לאחר שמוזגים לקערה את הנוזל החם עם התוספות מרגישים חמימות נהדרת שעוברת מהגרון מטה לכל האיברים והגוף מתחמם אחרי השהייה בקור החורפי. זו הסיבה שבבתים רבים מכינים כמעט מדי יום מרק מסוג אחר.

מתכונים / מרקים

כדי לגוון את ההיצע של המרקים אפשר להכין בכל פעם מתכונים חדשים, המבחר הוא עצום ובחלק מהמקרים השימוש הוא בחומרי גלם שרבים מאתנו לא חושבים שהם מתאימים להכנת מרקים טעימים ומשובחים.

אפשר לדוגמה לראות מתכונים/מרקים המכילים סוגים שונים של ירקות כמו מרק אפונה, מרק מינסטרונה המכיל שפע של ירק ותוספות מפתיעות, ירקות שורש לבד או ירקות שורש עם קציצות, בצל ירוק וכוסברה. שילובים מפתיעים של אורז סיני עם עוף, ירקות בתוספת גרגרי חומוס כמרק וגם עבור תוספת צבעונית מעל הקוסקוס, מרק בצל ושילובים שונים המכילים בטטה שיוצרת מרקים טעימים ויפים במיוחד לאור הצבע הכתום השולט בהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אפשרויות חדשות למרקים מפתיעים

בין המתכונים/מרקים, מרק העוף שולט במטבחים וכדי ליצור טעמים מעוררי תיאבון אפשר לשלב בסיר המרק חלקי עוף או קציצות עוף וסביבם ירקות שונים או עדשים, גריסים, ברוקולי ותוספות קטנות היוצרות טעמים יוצאי דופן כמו פיסטוקים או ערמונים.

שילוב מרקים עם אטריות

חלק מהמתכונים /מרקים הייחודיים משלבים בתוך סיר המרק אטריות. נהוג להוסיף אותן לקראת סוף הבישול כדי שתהיינה מבושלות במידה הנכונה ולא מעבר לכך. אפשר לצרף אטריות דקיקות או עבות יותר, פסטה או פתיתים. גם במרקים המבוססים על מתכונים אסיאתיים אפשר למצוא כמה סוגי נודלס או אטריות ביצים המוסיפות מרקם מיוחד למרקים הללו.

מרקים המזכירים לנו את הילדות

הריחות והטעמים המיוחדים מזכירים לרבים מאתנו את הילדות, מרקים שאימא או סבתא נהגו להכין זה הזמן לחזור למקורות ולהכין על פי המתכונים, מרק קובה, מרק חרירה, מרק חומוס עם דלעת או ארטישוק עם פתיתים. הטעמים המוכרים יגרמו לכל בני הבית ללקק את האצבעות וליהנות ממרקים מהבילים בטעמים חובקי עולם.

מרקים

בין סוגי המרקים, אחד האהובים ביותר הוא מרק העגבניות שנעשה מעגבניות טריות בשילוב ירקות ועשבי תיבול. קיימות כמה גרסאות של מרקי עגבניות חלקם עם עוף וחלקם בלעדיו ובכל המקרים המרקים הללו נחטפים והסיר מתרוקן במהירות.

בימי הקיץ אפשר להכין גם מרקים קרים המכילים פירות מפתיעים כמו אבטיח מלון, יוגורט עם מלפפונים ושילובים נפלאים שיובילו לקיץ נעים ומרענן.

מרקים טעימים בכל שילוב, אפשר תמיד להתבסס על המתכון המקורי ולבצע בו שינויים קטנים בהתאם למצרכים הקיימים באותו יום בבית. ברוב המקרים גם השינוי ייצור מרקים מאד טעימים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח