מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: "הוביל את הצעירה הסובלת מלקות למבנה נטוש ואנס אותה"

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד יוסף כהן בגין אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים שביצע בצעירה הסובלת מלקות שכלית.

ר' הינה צעירה בת 27 הנראית צעירה באופן משמעותי מכפי גילה, הסובלת מלקות שכלית. בתחילת החודש (3/2/19) בסמוך לשעה 8:00 בבוקר ירדה ר' מאוטובוס בירושלים, והלכה לכיוון המעון בו היא מתגוררת. לאחר זמן קצר התיישבה ר' לנוח על המדרכה ברחוב, הנאשם, שעבר באותו זמן ברחוב, הבחין בר' ובהתנהגותה הלא רגילה, והחליט לנצל את היותה לקויה בשכלה לסיפוקו המיני.

הנאשם ניגש לר', וכדי לעורר אותה לשיחה, שאל אותה אם כואבת לה הבטן. כשר' השיבה בשלילה, אמר לה הנאשם: "בואי, אני רוצה להראות לך משהו מעניין", והוביל אותה במשך מספר דקות, עד שמצא מקום נסתר במבנה נטוש, בו יוכל לבצע את זממו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: pixabay

בשלב ראשון הנאשם שאל לשמה ולמעשיה, שהוא מציג את עצמו בכזב בשם "אבי". מיד לאחר מכן החל הנאשם לגעת בחזה של ר' מעל הבגדים, תוך שהוא מחמיא לה, ומתעלם מדבריה כי "אסור לו לגעת בה". הנאשם הפשיט את בגדיה של ר' וביצע בה את זממו. ר' ביקשה מהנאשם להפסיק ונסוגה לאחור, אך הנאשם התעלם מכל אלה והמשיך במעשיו. הנאשם נפרד מר' בחיבוק ונשיקה, וביקש שתיתן לו את מספר הטלפון שלה לטובת מפגשים נוספים. בנוסף, הוא ביקש מר' לא לספר לאיש על הנעשה, ועזב את המקום.

במעשיו המתוארים לעיל אנס הנאשם את ר', ביצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים לשם סיפוקו וגירויו המיני, ללא הסכמתה החופשית ותוך ניצול היותה לקויה בשכלה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

3 תגובות

  1. לאחר ריצוי העונש , מומלץ לעבריין להתנדב למען הקהילה , לתקופת ניסיון , שתוארך מעת לעת .

  2. עונש צריך להיות חמור מאוד כי זאת פגיעה באדם חסר ישע!! אולי נפסיק לרחם על האנסים והרוצחים??

  3. שיישפט בערב הסעודית או במדינה נאורה אחרת, כי כאן הוא יקבל עבודות שירות במעון לחוסים עם פיגור שכלית

Back to top button