חדשות הארץמבזקיםתאונות עבודה

עוד תאונת עבודה: פועל נפל מגובה באתר בנייה בעפולה, מצבו קשה

פועל כבן 30 נפל לפני זמן קצר (ראשון) מגובה באתר בנייה ברחוב הדסים בעפולה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים העמק במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

פראמדיק מד"א יובל זורע וחובש רפואת חירום במד"א יוסף דיאמנט סיפרו: "בסמוך לבניין שבבניה שכב פועל כבן 30 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה והוא פונה במצב קשה מאוד ולא יציב לבית החולים."

צילום: דוברות מד"א

מוקדם יותר היום נהרג פועל, בן 23 תושב הפזורה הבדואית בנגב לאחר שפיגומים נפלו עליו באתר בנייה בשדרות החשמונאים במודיעין. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה אך כעבור זמן קצר נקבע מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש בכיר במד"א עקיבא אושרי ופאראמדיק מד"א אורי גבריאל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו פיגומים שקרסו, בסמוך שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי, מצבו היה קריטי ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. "

תאונת עבודה קטלנית נוספת אירעה גם ביום שבת האחרון. פועל בן 46 נמצא כשהוא ללא רוח חיים במפעל "קוניאל" לייצור רעפים בירוחם. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו לאחר שחולץ מבין המכונות במפעל על ידי צוותי הכיבוי.

עמיר אלמליח יו"ר ועד העובדים של מפעל "רעפי קוניאל" אמר כי "מדובר בעובד מסור שמועסק במפעל 19 שנה, בן 46 נשוי ואב לשניים, תושב ירוחם . מנכ"ל המפעל שצפה במצלמות על המתקן שם לב שמספר שעות פעילות המכונה אותה הפעיל העובד, לא תקינה. נעשה ניסיון ליצור קשר עם העובד וכשזה לא ענה, נוצר קשר עם השומר במפעל, שדיווח שהעובד לכוד בתנור.

אלמליח הוסיף כי "מתבצעת חקירה וגופתו של המנוח נלקחה למכון לרפואה משפטית לבדיקת נסיבות מותו. אנחנו תומכים במשפחה בשעה הקשה הזו ועובדי המפעל שפעיל 19 שנים, יחד עם תושבי ירוחם בהלם כולם"

צילום: דוברות כבאות והצלה
צילום: דוברות כבאות והצלה

Back to top button